Lol dat deed ik ook altijd op die brug! Die jumps waren zo cool! En die opdrachten waren ook heel goed(zeker voor die tijd) bv een speedboat achtervolgen enzo.
Zijn er ook al trailers vrijgegeven? waar iets in gebeurt? want die ene trailer waar je alleen de steden zie vind ik nie zooooo... intrassant
De graphics van PG2 zien er veeel beter uit ... Maar toch ga ik deze halen, want k hou niet van rondjes rijden in een spookstad... daarom vind ik MM3 zo vet!
Sorry maar wat is een pg2? bedoel je meschien ps2? lijkt me zelfs raar dat de graphics van de ps2 beter zijn dan die van de xbox... *)
jah weet ik maar volgens mij bdoelde hij ook Project Gotham Racing aangezien het hier gaat over een racegame......
De directicor mode zit er terug in net als in deel1. Dit wordt dus fenomenaal eerst racen. daarna zelf je replay monteren en kijken maar. Driv3r wordt da bomb.
Joh wat maakt het uit, de wereld vergaat niet Die laatste screens met die paarse lucht waren echt zo mooi! Niet dat het geweldig gedetaileerd was, maar het had zo'n sfeer!
Yep die screens ivg met die die ik hier eerst gepost had waren idd veel beter! Ik heb zo de indruk dat dit een toppertje gaat worden... Iem al screens gezien wanneer je effectief uit je wagen bent en een mens neerschiet ofzo? Dit gaat toch kunnen hé?