ik zit bij HALO bij level 5 vast...dat met dat strand in het begin dat is volgens mij level 5 maar ik moet daar dus met een jeep een stukje rijden en dan kom je bij een soort gebouw daarvoor staan een paar wezens en daarin zitten er ook nog een paar...maar als ik die allemaal dood geschoten heb dan rij ik daar in en dan naar beneden en dan kom ik voor een dichte deur...en dan komt mn missie erboven te staat en er staat iets met security en override ofzo in!! alleen wat moet ik nu doen??
Je moet weer terug naar je jeep gaan en dan een stuk verder doorrijden. Dan kom je bij 2 jeeps op het strand uit. Aan de linkerkant ligt een bosje waar covenant inzitten. In dat bosje ligt een pad naar boven naar het gebouw waar je de deur open kunt maken waar je nu voor staat.
Eej is dit misschien wat, het is wel in het engels. http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/halo/features/guides.html& veel succes verder
Ben aangekomen bij het volgende probleem...Level 5. Sorry voor deze naam level 5, dat moest level 4 zijn want ik dacht dat het 2e deel van het 3e level, al een nieuw level was. Dit topic ging dus over: The Silent Cartographer. Maar nu ben ik bij level 5, het level in de sneeuw... Wat moet ik hier doen?
Ehm..doe eerst maar eens alle aliens killen. Als je echt ergens totaal vastzit dan vraag je het maar. wel beetje uitleggen waar precies dan.
Uhh...bij het begin moet je door een paar deuren, kom je in een soort hal en dan kan je vervolgens weer naar buiten. Dan kom ik bij zo'n groot kaal oppervlakte en schieten er een hele hoop vijanden op me, ze gebruiken dan ook van die soort machines waar je in kan zitten en dan schieten, maar ook hovercraften...waarbij komt te staat: Press "X" to enter the Ghost...dan weet je ff wat ik bedoel...Maar daar ben ik en ik kom niet verder...
Gewoon richting `de grote hovercraft lopen (rijden lijkt me beter) daarachter zie een heuvel daar gewoon overheen heen zweven/rijden en over de eerst volgende richel rijden, dan kom je bij een tank en de verder tunnels wijzen je wel de weg.
je kan beter eerst alles slopen toch? er ligt daar ergens een rocketlauncher, daarmee dat dikke ding slopen, later tank pakken en zo lang mogelijk in die tank blijven rijden, erg fun..
in de ronte schieten is altijd leuk met halo vooral als je de rocketlancher hebt of in een banshee vliegt
Wat is een banshee?? die kan je toch nog niet in level 5 in de sneeuw?? Update: ben inmiddels aangekomen bij 3 palen die de weg blokkeren en in het midden staat een gebouw met een deur erin, moet ik daarin gaan of op een andere manier weggaan?
Dit is een banshee: Dat kan vliegen en schieten, schieten met de rechter trigger, schiet dezelfde kogels als een ghost, je kan ook nog een soort van hunter kogel schieten en dat doe je met de linker trigger. Die driepalen, ik neem aan dat je net die hunters gepasseerd bent, ja daaar moet je gewoon ingaan. En vechten alles doodmaken, next door recht's aan het eind van het sneeuw stuk (rechts). En daar ga je weer verder, Succes.