De echte xbox MUST-HAVES?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PromoStyle, 18 jan 2004.

  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Welke spellen moet je gewoon hebben als xbox bezitter. Ik heb nu ongeveer 25 games gehad maar heb ze ondertussen geruild of verkocht en zit nu op 6. Daar heb ik toch een beetje spijt. Nu wil ik gewoon de games hebben die iedereen zou moeten hebben die een xbox heeft. Dus, welke?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De game "Read Reviews".

    En ik zal ook maar Halo zeggen zeker :{.

    Het zou misschien ook slim zijn om te zeggen welke games je momenteel in bezit hebt.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel veel ghost recon island thunder de laatste tijd is een vette game en halo natuurlijk
     
  4. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    ik bedoel dus echt de games waarvan mensen later denken: oooow jaaaah, de xbox met die vette games zoals.......
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm.......... Top Spin? (alleen te moeilijk via live voor mij)
    ik weet het echt niet iig HALO! en toekomst NINJA GAIDEN - HALO2........ enz:)
     
  6. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR 2 wel een must-have, echt een vet spel.
    Maar iedereen heeft natuurlijk een andere mening en ik zou gewoon reviews lezen.
     
  7. guuskeh

    guuskeh New Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    das een mening dus voor iedereen anders.....!
    maar halo is er toch wel flink ingeslagen voor iedereen dus een must-have!
     
  8. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Games als
    Halo, Dead or Alive 3, KotOR, PGR2, Rainbow Six 3, Unreal Championship, Midtown Madness 3, Splinter Cell, MotoGP 2
     
  9. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is <B>shenmeu 2</B> een echte must have ! ik vind het gewoon echt een goede verhaallijn hebben :9

    verder zoals hierboven al genoemd is <B>HALO</B> een echte topper!. en ik twijfel er niet aan dat Halo 2 dat ook wordt.

    <B>Top spin</B> mag je niet missen, net zoals <B>Rainbow Six 3</B> op Xbox.

    Greetzzz
     
  10. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het er laast over met een vriend van me. Hij heeft een game cube en laatst kocht ie er een ps2 bij. Hij vind dat de xbox zich veel te veel op het pc gamer gebied richt. Race spellen, sport spellen en fps komen zeer veel voor op de xbox. De kwaliteit van die spellen varieert nogal maar er zijn zeker wat toppers.

    Echter iets wat de ps2 vooral in overvloed heeft is mooie jappanse style rpgs, vele lightgun games, dansmat games, eyetoy etc.

    de xbox heeft als must-haves voor mij eigenlijk alleen:

    -halo
    -pgr
    -steelbatalion
    -panzerdragoon orta
    - kotor
    -doa3

    niet dat de andere spellen niet leuk zijn, ik geniet er nog mateloos van. Het zijn alleen geen musthaves.
     
  11. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind kotor erg goed en halo natuurlijk
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een half jaar lang alleen maar Halo gespeeld en bijna elke dag, lijkt me wel een must-have :D

    Dan Rainbow Six 3, Project Gotham Racing 2 en KOTOR nog, zijn ook geweldige games, KOTOR moet je wel wat geduld voor hebben, ik dacht eerst dat het een miskoop was, maar is toch wel heel erg cool :+
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow six 3, PGR2, Halo, KOTOR, Top Spin, Crimson Skies dat zijn op dit moment dé xboxgames. Maar komende maanden worden we doodgegooid met de toppers dus ik zou nog ff wachten als ik jou was :D
     
  14. lord_abortion

    lord_abortion xbox groente

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn misschien geen xbox eclusives, maar ik vind splinter cell, soul calibur2 en GTA doublepack echte must-haves...
     
  15. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je beter vragen welke games je ABSOLUUT NIET moet kopen!

    Niet dat er veel MUST HAVE games zijn maar voor de meeste redelijke games zulen er altyd wel groepjes gamers zijn die het een MUST HAVE zullen vinden!

    En aangzien dit een meningsvraag is kun je volgens mij beter kijken welke games absoluut geflopt zijn en dan eens tussen de overige games gaan kijken wat jouw PERSOONLIJKE stijl is!
     
  16. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2, MotoGP2, MM3, Splinter Cell, Colin McRae 4, Top Spin, Crimson Skies, Panzer Dragoon Orta, Sega GT 2002, JSRF, Halo, MK5... Dit zijn voor mij zowat de belangrijkste.
     
  17. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    call me crazy call me risky.. maar een echte must have voor mij is dynasty wariors 4 8)

    en dat is gewoon omdat ik zoveel plezier heb beleefd aan DW3 _O_
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    halo,splinter cell,pgr2, dat vind ik de echte must have en voor de rest hou ik van tactical shooters en dan moet je ghostrecon en rainbow six ook hebben
     
  19. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wannahaves uit zijn (persoonlijk) = Halo, Rainbow Six 3, Crimson Skies (vooral Live), Soul Calibur 2, GTA Double Pack, SSX Tricky, PGR 2 en nog veel meer....

    Wanahaves aankomend:

    - Halo 2
    - Fable
    - Sudeki
    - Half Live 2
    - Doom III
    - Full Spectrum Warrior
    - Splinter Cell 2: Pandora Tomorrow
    - Driver 3
    - James Bond 007: Everthing or Nothing
    - Prince of Persia: The Sands of Time
    - Jade Empire
    - Perfect Dark Zero
    - Call of Duty: Finest Hour

    He kut wordt overwerken om hier allemaal aan te komen!
     
  20. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    de meeste zijn al genoemd, al zou ik er zelf ook fuzion frenzy bij doen; erg leuke game als je met je vrienden speelt.
     

Deel Deze Pagina