[Midtown Madness 3] Een Weg en de Paintjobs!

Discussie in 'Algemeen' gestart door webkem, 18 jan 2004.

1. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He,
    Ik zit "vast" bij MM3, want op de kaart kan je zien dat er een weg om het: Edal Basin heenloopt, als je de naam niet kent, het is dat grote meer waarvan de weg naar het Jefferson Memorial loopt. als je de East Basin Drive dan op rijd zeg maar of op een andere manier er op komt zie je bij het Jefferson Memorial een paar grijze blokjes genaamd: East Potomac Park. Daar kan je alleen komen door een weg waar ik niet op kan komen...want naar East Basin Drive loop nog een weg alleen, er is geen afslag om er te komen dus hoe kom ik daar op???
    Sorry voor de slechte uitleg!!!

Oja en wie heeft toevallig een lijstje, of weet waar dat staat, waar alle paintjobs liggen of een cheat om ze te kunnen unlocken? ik heb trouwens liever gewoon een lijstje dat ik ze zelf kan pakken maar ja, een cheat is ook goed!

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  3. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik uitleggen..? Dat verhaal van die weg?

4. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel views en maar zo weinig posts...ik zou het dan nog maar wat duidelijker doen!

Ik rij in Washington en dan onderaan de map in het zuiden(zie: boekje voor map) is het jefferson memorial. daar iets boven aan de rechter kant zie je een paar grijze vierkantjes(de huizen) daarvandaan loopt een heel dun(op de map) weggetje naast de weg die naar jefferson memorial gaat. hoe kom ik op dat smalle weggetje want er is geen afslag??
    ik hoop dat het zou wat duidelijker is!
    reageer anders ff!!!

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je de "snelweg"bedoelt.
    Als je daar rijd zie je die weg hoger leggen?

er is een manier om er te komen, maar dat is niet volgens de "regels" van het spel.
    t ken ook alleen op live samen met een andere speler.

je ziet daar boven ook een klein huizen blok leggen.
    Daar ergens moet je door een bus of vrachtwagen door een muur worden gebeukt. Eenmaal achter die muur kun je via een verhoging in t asvalt op de snelweg springen.

maar dat moet je dan maar eens aan mensen op live vragen (als je dat hebt). meeste weten het wel en die kunnen het dan duidelijk laten zien.

6. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd om aan het einde van het talut van die highway te springen over een muurtje wat daarachter begint (als je richting jef.mem. rijdt met die highway aan je linkerhand). 1x kwam ik boven het zichtbare muurtje uit, maar kwam er niet overheen. Ik vraag me af of er te komen is.

Zo is het me ook niet gelukt om bij het witte huis te komen en bij Georgetown University (noord-west).

7. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar had ik het zelfde probleem...als goedmakertje kan je daar nog wel een geheime auto halen: de serpent mk2

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    op de snelweg waar het nu over gaat valt helemaal niks te halen.. die serpent hangt in georgetown, in de buurt van de haven..

9. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die hangt boven die weg die voor de universiteit langsloopt, maar daar hadden we het ook ff over...;)

Deel Deze Pagina