Fallout 3!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Caladan7, 18 jan 2004.

1. Caladan7

Caladan7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hejz mensen even een klein puntje onder de aandacht brengen

Voor alle fans er is een petitie opgezet om de mensen die de macht hebben een fallout 3 in het leven te schoppen, erop te wijzen hoe groot hun afzetmarkt zou zijn als ze eraan verder gaan.

Dus voor alle fans die het van Buren project (fallout:cool: in de schappen wil zien. ff stemmen op

http://www.petitiononline.com/f3f3fnow/petition.html

tevens zijn er enkele pic's te vinden op www.nma-fallout.com

en kun je het bedrijf waar nu alle hoop op gevestigd is kunnen vinden op www.silver-style.com

Fallout fans kunnen ook wel even www.the-fall.com bekijken als een tussendoortje.

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    en wat is fallout 3??

3. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    kick-ass RPG toch?

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    De wereld is getrofeen door iets nucliars en dan kom je uit de bunker en dan overleven ofzo, had eerste deel maar misschien wel iets compleet anders als deel 3

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    lauw maar ken het niet

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Fallout 1 was echt ziekelijk vet, deel 2 is me minder bijgebleven. Hoop dat niet weer zo'n Baldurs gate DA verhaal wordt, oftewel laagdrempelige gameplay, omdat console gamers het anders te moeilijk vinden.... :{

7. Caladan7

Caladan7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope wordt een schitterende RPG, die meer naar deel 1 hangt dan naar deel 2. Grootste veranderingen worden uiteraard beeld, en de interface, verhaal en manier van spelen blijft grotendeels overeind!!!

Voor de mensen die dat deel van algemene gamer ontwikkeling gemist hebben, fallout ligt in bibliotheken, en ge hebt de cd niet nodig voor het spelen ervan dussss, tijd voor een beetje ontwikkeling in de bieb zou'k zeggen :)

8. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is cancelled hoe kan het ooit goed worden?
    Als je echt gelooft dat je petitietje iets uit maakt dan heb ik nieuws voor je...

*SPOILER*

De kerstman bestaat niet en sinterklaas ook niet.

*SPOILER*

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    komt dit op de xbox dan???
    dacht dat het alleen maar op de pc was.

10. Caladan7

Caladan7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Silver-Style heeft me persoonlijk verteld dat een voortgang van het Van Buren Project ofwel fallout 3, een serieus plan is.

En met oog op de gameplay veranderingen, die men gepland had in het project issut simpel om de game naar een console uit te brengen, al is daar niets van beloofd moe'k er wel eerlijk bij zeggen.

11. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel signatures zouden er minimaal moeten zijn?
    23888 Signatures Total

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    nu 23890, ik heb ook even gesigned. Ik ken deeltje 1 nog was zeker wel vet en origineel! Alleen heb deel 2 nooit aangeraakt ofzo, maar ja ik ben best geinteresseerd in deeltje 3 als die richitng de stijl gaat van deeltje 1...

Deel Deze Pagina