Friends List probleem..

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Krishan, 19 jan 2004.

1. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn friends list. Personen die online zijn, zie ik offline.

Ik heb hier meerdere mensen over gehoord, die hetzelfde probleem hebben.

Weten jullie wat eraan de hand is, en wat ik er misschien aan kan doen? Vind het namelijk erg irritant, dat ik zondag middag maar 4 mensen online zie. Terwijl er uiteraard meer mensen zijn.

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nog niets over gehoord. Wat helpt is even op de xbox.com fora kijken. Daar worden dit soort problemen vaak snel gespot en uitgezocht.

Maar het kan natuurlijk ook dat veel van jou friends 'show online' off hebben staan. Waarom zou ik ook niet weten :)

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    probleem heb ik ook. live was sowieso al vaag dit weekend, want afgelopen zaterdag deed helemaal niks het (je kon wel voicechatten)

4. Krishan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar Lekkerbek..misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

@ Marius: Nope, heb ik ook al gevraagt maar ze hadden 'show offline' uit staan.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Had ik gister ook, was gister een dag waarbij dat probleem voorkwam, ik had ook andere problemen, zoals invites die BLEVEN verstuurd worden etc. Kon niemand toevoegen ook.

Mogelijk klein foutje tijdens onderhoud aan Live servers ofzo.

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Er was voor zover ik weet idd een update van de swervers om, naar ik heb gehoord, plaats te maken voor nieuwe content van oa RS3. Ale geruchten op LIVE gehoord dus geen bron.

Wat ik gisteren tijdens PGR2 had was helemaal vaag: Ik stond off-linen volgen mijn friends en ik kreeg er geen kudos bij... alles gerestart en het werkte weer gewoon... erg vreemd. Maarja dit is pas de eerste keer dat ik iets dergelijks meemaak op LIVE, we mogen nog niet klagen over de service...

Er zijn btw (voorzover jullie het nog niet wisten) bij diverse spellen (o.a. Links 2004, Top Spin) ook problemen met de scoreboards.

7. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben er nogsteeds last van!
    Ik zag een maat van me niet online en hij helemaal niemand!!
    Terwijl ik gewoon online was! en ook niet mn status van online uitgezet.
    Beetje heel erg irritant!

8. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde!

Iemand stuurt mij een invite, ik kijk, staat bijvoorbeeld Majin NL bovenaan (invite gestuurd) is ie opeens offline, dit is bij iedereen zo. Heel raar..

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja heb ik 1 keer gehad maar stoor me er nog niet zo heel veel aan

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Zelfde problemen als je via xbox.com je friendlist wilde bekijken, kwam er netje een foutmelding. (zaterdag & zondag)
    Tevens werden de scores van Links zaterdag niet ge-upload.

11. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook het is echt zo iriitant.
    maar andere mensen die bij mij offline zijn zijn mij gewoon online staan.

12. Krishan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nu gelukkig zeker dat het niet aan mij ligt. Wordt vast wel snel opgelost. :).

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, vaag probleem is dat. En tegenwoordig staan er altijd 1 of 2 personen die offline zijn boven de personen die online zijn... En de Rbs3 stats severs zijn een beetje aan het flippen...

14. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het de laatste dagen rustig was op live (in mijn friends list dan) :)

nu weet ik iig waar het door komt

15. Krishan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de mensen die offline zijn, boven de gamers komen te staan die online zijn heeft te maken met invites. Die offline personen hebben je dan net een invite gestuurd, die je dus niet kan zien en dus niet kan beantwoorden..

:mad:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Live is erg Buggy lately. Hoop dat MS de zaken snel weer op orde
    krijgt want het is momenteel knudde met een rietje:

# friends zien elkaar niet online zijn / komen.
    # invites komen niet aan
    # continue scores reset bij Topsspin
    # regelmatig een foutmelding mbt de scorelijsten bij RBS...
    # de xbox.com site/forum zijn vaak moeilijk te bereiken en/of
    je krijgt een foutmelding.

Meest erge vind ik nogwel dat MS doet alsof er niets aan de hand is. Als ze nu eens gewoon zeggen dat het serverpark / netwerk het niet trekt en dat een heftige uprade benodigt is en wanneer ze dat van plan zijn te gaan uitvoeren, of niet.

Ik ben al gestopt met het spelen van TS, ik hoop dat het daar bij blijft. Want als het zo blijft ga ik geen live games meer aanschaffen ...

17. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.games.telenet.be

Xbox Live kent een enorm succes. De vele gamers die zichzelf al hebben aangesloten op het immens grote netwerk, hebben al kunnen genieten van het online gamen. Als je bent aangesloten op het Live netwerk, krijg je de mogelijkheid om een “friendslist” aan te maken, waardoor je iedere keer je vrienden online en offline ziet gaan. Gisteren en vandaag hebben heel veel gamers problemen gehad met hun friendslist. Als een speler connect naar het Live netwerk, dan blijft hij offline staan bij zijn vrienden. Microsoft is op de hoogte van het probleem, en verontschuldigt zich dan ook.

"Xbox Live is aware of a current issue that is affecting friends lists on Xbox Live as well as the friends list on the My Live section of Xbox.com. We are working to resolve this as soon as possible. This issue is not affecting all users. We are scheduled to have this resolved by 8:00 a.m. PST tomorrow morning 1/20/04. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience."

Als je problemen hebt met je friendslist, raak dus niet in paniek, het probleem wordt spoedig van de baan geholpen.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Poe, poe, de friendslist doe het weer...

Nu de rest nog...|:-

Deel Deze Pagina