Jah ff kieken, hmpz kheb geen live dus komt er alleen maar voor te staan als ik op live klik: New accountant en Accountant Recovery
Hij cool wist ik niet ik miste dit al op de xbox aangezien ps1 en ps2 dat hadden d8t ik al dat xbox dit cker moet heben aangezien zen mediaplayer wat er inzit
Oe vet ik heb live menu elke dag wel een uurtje aan staan nu ziet et er nog vetter uit thnx voor die cmd ziet er strak uit
als je in het scherm zit waar je je album moet kiezen zie je links (of recht) een stapel cd's schommelen. als je een dvd-kit hebt en je druk in dat scherm op "play" gaat de cd spelen als je dan op display drukt zoomt het beeld in op de stapel cd's
dat van het bewegende dashboard staat niet in de handleiding, want die heb je namelijk gedownload.. (owja, de mm3 mastah ben je ook nie..)
Lol, ik heb het ook per toeval gevonden, toen ik een beetje zat te klooien met m'n controller. Daarna gewoon info gebruikt op de DVD remote
Met die twee opties kun je bij de meeste bedrijven zeker populair worden. Is veel goedkoper dan een accountant van zo'n kantoor te laten komen...
Bij mij werkt dit niet hoor?/ ... ok de situatie muziek cdtje dr in.. muziek<select> en dan zie je die lijst zo en idd een schommelend cdtje... als ik dan op 'play' druk op mn remote gebeurd er niks.. alleen als ik op play druk.. maar dan nog.. heeft select geen nut Dan met zonder iets van een schijfje erin.. weer helemaal niks..
k zal het thuis ff proberen weet ook niet helemaal meer zeker hoe het moest, als ik vanmiddag thuis kom zal ik ff wat proberen, en een nieuwe uitleg posten