fable was toch niet zeker over release dus nix uitgesteld jammer dat sudeki later komt keek er echt naar uit
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH IK W8 AL TE LANG OP SUDEKI, GEEF ME DAT SPEL GVD of iig halo 2
Nou dan kun je er vergif op innemen dat ze pas rond de feestdagen uitkomen. Want waarom zouden ze deze 2 toppers in de zomer periode uitbrengen? Dan is het komkommertijd in de gamebizz. Nee ze zullen wel gek zijn!! Ik weet 100% zeker ze pas rond de feestdagen uitkomen. Het zelfde geldt voor Halo 2 btw.
Helaas is 't allemaal niet nieuw. Het beste wat je kan doen is op een officiele releasedatum wachten. Jezelf nie thelemaal gaan opnaaien om een listing. Wanneer een officieel releasschema bekend is, you'll know.
Fable is niet "uitgesteld" tot de zomer van 2004; Lionhead heeft (recent) nooit een releasedate gegeven, het enige dat we hebben laten horen is "when it's done, which will be in 2004". Zomer 2004 is bij mijn weten nog altijd "when it's done, in 2004", dus de kop van dat artikel op gamesbiz is compleet uit de lucht gegrepen... Iedereen werkt hier berehard om de game af te krijgen, wait and see...
medewerker? als ik het serieus mag nemen: wanneer denken jullie dat het (fable en/of sudeki) word gereleased? (welke maand bijv.?)
Ik kan alleen spreken voor Fable en Lionhead; en wij weten dat het uitkomt dit jaar, de maand kan ik niet zeggen, aangezien dat afhankelijk is van wanneer het werk klaar is...
Dat halo 2 is uitgestelt ok, waar waarom Fable!? Hey Sam, is er ook geen vage richtlijn waar je een beetje mee kunt schatten waneer hij uiterlijk 'af' zou kunnen zijn? Of ik zal het anders zeggen; Denk je dat Fable 2004 nog haalt? En Sudeki verdient natuurlijk ook een traantje ()
echt belachelijk al die release date zooi wat was ook weer de eerste release date van Halo2? Mei ofzo of overdrijf ik nu? NIW hoe kunnen ze zo'n misberekening maken...geef mij maar van die dingen; When it's done dan hoef ik ook nergens naar uit te kijken
Ik wil je heel graag geloven Maar ik kan me nog herinneren dat vorig jaar op het BBB-forum gezegd werd dat het zeker weten 2003 nog zou halen Maar ach - ik heb het al zovaak gezegd en ik doe het nog maar een keer - liever een game die echt af is dan eentje die te snel en nog niet af gereleased word Dit denk ik ook Ik denk nog wel dat Halo2 voor de zomer uitkomt - Ik verwacht Sudeki in de naherfst van 2004 en Fable rond de kerstdagen
Ik had eerlijk gezegt ook niet anders verwacht. Veel mensen roiepen al om fable nog voor de release van de xbox. Dus al je al 2 jaar wacht maken die paar maandjes ook niet zo veel meer uit. Ik zit er persoonlijk niet echt op te wachten maar als ze uitkomen zou ik ze natuurlijk wel kopen.