1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat www.zydron.com weg is daar had iemand die filmpjes maakte van gevechten daar heb ik me taktiek vandaan :)
     
  2. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb de game op PC, maar vind um weinig aan, dus mij zul je niet meer tegenkomen op Xboxlive met deze game...sorry
     
  3. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd voor een flinke uitbreiding. De keuze moet groter worden. Het uitdenken en uittesten van een strategie maakt het spel leuk. Nu kom je toch vaak hetzelfde tegen. Het wordt voorspelbaar.. en dan haken veel mensen af.

    Het valt mij op dat ik vrijwel geen spelers tegen kom die laag staan. Ik moet me als "beginner" verweren tegen ervaren gamers ( onder de 800). Het maakt mij niet uit, maar ik zie nu al dat er weinig gamers meer live zijn. Jammer als Battlegrounds als een nachtkaarsje uit gaat.
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    het worden juist veel meer toen ik begon speelden er maar 4000 mensen nu meer dan 7000
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn ze dan Live? Ik ben toch regelmatig Live (de laatste tijd) tussen 20:00 en 22:30 uur.

    Ik zet zelf maar een battle op omdat ik niets kan vinden, of dat men disconnect.

    Als ik zelf een battle opzet kom ik nooit een lagere speler tegen.
    Vandaar mijn opmerking..
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ook bijna zoiets als mijn probleem ik zoek mensen tussen de 200 en de 1 maar heel weinig mensen die er online zijn. maak nix uit als je tegen hoge speelt als je wint win je massa's punten ;)
     
  7. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niets uit, als een topspeler tegen mij wil spelen, kan ik weer wat leren. Ik analyseer zijn/haar taktiek en probeer mijn eigen deck weer sterker te maken.

    Deze week bijv. wit tegen wit. Ik dacht met Blessed Orater wat backup op te kunnen bouwen. Maar kreeg vrij snel te maken met een Thunder Spirit. Ging in de verdediging om de schade te beperken, maar vrij snel kwamen er 2 Angels of Retribution.

    Achteraf denk ik dat het beter was geweest om wat schade te accepteren en terug te vechten. De Blessed Orator's hadden me teveel gekost. Dus vandaag even trainen om dit zwakke punt er uit te halen.

    Overigens denk ik, dat ik na het tournooi, enkel met combi-decks ga spelen. Er zitten meer thema's in, denk ik.
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    laats nog tegen disa gespeelt. vet gelachen hij had een deck speciaal gemaakt voor pendrill mist maar dan vergeet die unsommen :9
     
  9. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu ook met the black spider, Tsabo Tavoc, spelen. Maar er staan nog 3 duelist "open" bij de keuze duelist, als je zelf een deck maakt.

    Heeft iemand een idee, komen die later naar voren. Of heb ik iets nog niet gespeeld?
     
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat die vrouw van de quest die heeft verschillene kleuren pakjes aan
     
  11. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Even wat duidelijker.. dit begrijp ik niet. Welke vrouw bedoel je.

    Vanaf nu zal ik regelmatig Live zijn. Ga toch weer van alles uitproberen. Enkel multi-color. Blijft leuk om allerlei combinaties te zoeken.
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 't met outlander eens....'t enigste wat leuk is om single te spelen is evt. Groen en Blauw omdat daar ook al heel leuke combo's in zitten.....zwart een b'tje...maar multi color is toch echt 't leukst.....

    in t begin was is alleen bezig met een zo'n hoog mogelijke ranking halen, maar experimenteren is toch leuker....en 't leuke is dat, net als in 't echt, er tegen ieder deck wel een deck te verzinnen is :D
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond een wit-zwarte combi geprobeerd. Tegen een green deck. Kreeg een Avater tegen over me, maar na de counter, kwam ik terug met de krovikan vampire. Stond toen wel al op 4 levens. Toch nog met gewonnen. Was wel een 6000-gamer.

    Ga nu een rood-groene combi samenstellen.
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een goede cast 3 priest en 2 elvish warriors en dan hele tijd scorging missile.

    deck werkt niet tegen zwart ,rood , wit :p
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Atari forum site las ik dit:

    just tried for an hour to find a game. found one match and that person wouldnt play because of my rank.

    Wat is dit?? Dan maar resetten. Geef iedereeen een kans om te spelen. De game is het waard. Het zijn allemaal losers die niet tegen een lagere "rank" durven spelen. Allemaal angst... :mad:

    Ik ben vanaf komende week minimaal 3 dagen Live. Eens kijken wie ik allemaal tegenkom. Een combi-deck Groen/Zwart
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    @Majin..

    Ik zag iets over het Offifical Zydron Tournament. Ga je wel of niet meedoen??
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    doe wel mee word wel heel moeilijk

    PS: moet nog wel doorkomen want ze zitten bijna vol
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  18. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bah net te laat
     
  19. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens voeg me ff toe Timmaniac NL, dan spelen we. ik heb volgens mij niet echt nederlanders in mn lijst die dit spelen terwijl het wel een superspel is.
     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    add me maar spelen we wel eens een potje
     

Deel Deze Pagina