music op je xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door julian_s, 20 jan 2004.

1. julian_s

julian_s Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds korte een xbox en ik vraag me af, hoe kan ik via mijn computer muziek op mijn xbox zetten in welke map moet ik de mp3 bestanden zetten.

mvg julian

2. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan muziek van een CD op je xbox zetten, je doet gewoon de CD erin en drukt op Copy, dan komt het op je xbox te staan.

3. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij niet mogelijk om MP3tjes vanaf je computer naar je Xbox te kopiëren, maar wat Dark-C al zegt. Je kan het via een cd doen. Dus dan is het alleen een kwestie van de MP3tjes op CD zetten en dan kopiëren op je Xbox. Maar ook daar is een voorwaarde aan verbonden. Niet alle Xboxen kunnen gekopiëerde cd's draaien. Je hebt geloof ik drie versies. Philips, Samsung en Thompson ofzo...

De Samsung versie kan gekopieërde cd's draaien. Deze kan je herkennen door het laatje van de xbox open te doen. Zit er in het laatje één gat, heb je een Philips of Thompson. Zijn er meerdere gaten te zien, ben jij de gelukkige eigenaar van een Samsung versie, en kan je gekopieërde cd's draaien.....Suc6 ermee, ik hoop dat je nu wel voldoende informatie heb :D

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit zou je kunnen doen met bijv Music Mixer een apart programma dat je moet kopen en tevens karaoke apparaat

5. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo in welke map moet ik het zetten?
    Je kunt namelik helemaal geen map kiezen, tenzij je xbox is omgebouwd.
    Voor de rest kun je idd muziek via CD-RW op je xbox krijgen als het van je pc af moet komen.
    Of je schaft een XBOX Music Mixer Karaoke setje aan, daarmee kun je je muziek overpompen naar je xbox via je netwerk....tenminste...als je je xbox in een netwerk hebt hangen.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En je moet eerst je MP3 files omzetten naar WAV files voordat je ze op de CDr/CDRW zet en overzet naar de Xbox. Dat kan o.a. met winamp.

7. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Maar gelukkig heeft de technologische vooruitgang ervoor gezorgd dat programma's als Nero® Burning® Rom© dat allemaal vanzelf doen.

Deel Deze Pagina