system link bij return to castle wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door genetic, 12 jan 2004.

1. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de system link van RTCW. In principe zou je met 2 xboxen met 8 man kunnen spelen maar als je het opstart is het 1 persoon per xbox. Weet iemand hoe je met meer mensen system link kan spelen??:confused: En niet zeggen: zet er 2 xboxen bij dan kan je met 4 man want dat bedoel ik niet, ik bedoel met 8 man op 2 xboxen:9 .

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan met rtcw ... maximaal 1 persoon pers xbox spelen ... je kan maximaal 8 xbox met elkaar linken (vandaar systemlink max 16 )

edit 16 personen :+ .... maar volgens mij geen splitscreen toch?

Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor fardo dit klopt niet met rtcw kun je in een lan 16 man connecten dit werkt ook voor ghost recon zo.

4. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    neej ik zou dit niet spelen, een vriend en ik speelden Co-op via system link, en dat spel krijgt dan Bus enzo.. ik viel steeds door de lift heen:confused:

5. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar:confused: . Maar hoe kan je dan 8 xboxen aan elkaar knopen?? Ik dacht dat het maximum 4 was. En hoe moet je met 16 man spelen als er maar 1 persoon per xbox kan. Dan zou je 16 xboxen en elkaar moeten knopen. Hoezo lag:9 .

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je maakt gebruik van een switch of hub en normale utp kabels

7. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel maar de spellen ondersteunen maar 4 xboxen. Dus dat feest gaat niet door :9

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet waar hoor je kan maximaal 16 machines met elkaar linken met system link bij RTCW ....bij sommige spellen kan je maar 4 xbox'en linken (lees Halo) Ik ben bezig met een mega FAQ en dit zal dan ook besproken worden

TITEL: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War
    DEVELOPER: Nerve Software
    PUBLISHER: Activision
    GENRE: 1st-person shooter
    MAXIMUM # OF PLAYERS: 16
    MAXIMUM # of LINKED SYSTEMS: 16
    SPELERS PER SYSTEEM: 1 (2 in Co-op)
    CUSTOM SOUNDTRACKS: No
    XBOX LIVE MULTIPLAYER: Yes

NB Lag valt wel mee als je er bijv. een 100 mbit switch tussen zet (te verwaarlozen) en je hebt helemaal geen lag als je een didicated xbox laat draaien .. dan kunnen daar 16 xbox'en op in loggen ;)

Laatst bewerkt: 20 jan 2004

Deel Deze Pagina