1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vanavond gaat er op BNN console- bloed vloeien!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bliss123, 15 jul 2002.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat dan 2e onderzoek ofzo, want in de gids staat dat hij gaat onderzoeken wat voor instrument je moet spelen om in een band te komen:confused:
     
  2. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    check teletext maar daar staat dat het over consoles gaat
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0

    ok *chekt teletext, pagina 235:D , ziet tot grote verbazing dat de gids het fout heeft*
    hmm...je hebt gelijk
     
  4. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, joypad rijden en joypad springen!
     
  5. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha hij was cool, xbox heeft gewonnnen vind ik,daar waren ze toch het meest lovend over
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD=( gemist:'-( ]:-
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een land rover discovery (check mijn avatar, jaha die hebben wij ook die wagen) over je controller rijden!
    Hoe droog kan je het verzinnen!?
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ps2 kwam het beste uit de test....waarom?? alleen maar omdat die meer game heeft... verder nix...
     
  9. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ze hadden het de hele tijd over de xbox en dan komt ps2 als de beste eruit?

    en is het halo of helo (LOL, beetje verkeerde uitspraak)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2002
  10. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lult dat kind nou met d'r "de PS2 controller heeft meer knopjes, kijk maar". Kan zeker niet tellen of zo. En ze zei ook "Ik raad mensen de PS2 aan vanwege de aanbieding en het aanbod aan spellen". Wat bedoelt ze nou met "de aanbieding". Dom wijf hoor. De PS2 is het beste uit de test gekomen door het aanbod van spellen en door de controller. Hij is wel het duurst, heeft geen hard-disk en is half zo krachtig als de andere twee, maar dat waren ze even vergeten....:mad: :mad: :mad: :mad:
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker heel lang terug opgenomen:D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox kwam er toch zeer goed uit (=best) ook goed dat Jantje Johantje nog even meldde dat het niet gaat om de naam maar om de games. Jurjen vertelde over de 'adventure'games van Nintendo waar je je echt in die wereld thuisvoelde, nouja ik weet niet wat voor gedachtes hij nog heeft maarik ik zie mezelf nie zo gauw in zo'n wereldje van Mario ;) ;) ;)

    Audio moest btw hoger door Dolby Digital 5.1 ondersteuning wat andere niet hebben (iig niet in de mate als de Xbox, PS2 bv alleen bij FMV's enzo)
     
  13. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb btw nooit geweten dat mijnen xbox controller zo stevig was. en beetje jammer dat ze bij het eindoordeel de controller als 'slecht' betitelde.
    Ach ik vind de Ps2 controller 3X kut, maarja.
     
  14. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Xbox controller ondanks zijn grootte het best in de hand liggen, de PS2 en GC controller vond ik maar nix. Of hij verder het best is weet ik niet
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Morgen even uitproberen hoe een Opel Astra over m'n controller heen rijdt ;)
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, als jij dat doet laat ik hem uit het raam flikkeren:D
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 werd alleen maar geadviseerd voor de leek vanwege het games aanbod.. Dat is ook de simpele reden waarom hij als beste verkoopt, hij is voor de grote massa met korte termijn visie..

    De GC, maar vooral de Xbox zullen over een jaartje ofwat ook een zeer groot games aanbod hebben (ik vindt het aanbod nu al redelijk goed voor de Xbox), en dan zit je als PS2 bezitter toch maar mooi met de "zwakste" gameconsole opgescheept.. Tja..

    De niet-leken weten gelukkig wel beter.. ;)
     
  18. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je een Opel Astra uit het raam flikkeren ? :+
     
  19. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, jullie hebben allemaal gelijk, de PS2 heeft een grotere library.
    Voor die Murielle was zeker wel de xboxcontroller de beste: fors en hij trilt het hevigst.....
    Kom op zeg wat een domme opmerking van haar:'Ik ben het enigste meisje en die va mij trilt het slapst.'

    En wat bedoelde ze nu precies met: de ps2 controller is mooi symmetrisch en daar hou ik wel van?
    Geez, voor zover ik weet zijn ze dat alledrie... en ik kan er nix aan doen dat haar onvolgroeide handjes niet de xbox-controller kunnen bevatten...EN ze hebben nix gezegd over de controller S terwijl ze hadden kunnen zeggen dat, als je goed zoekt, je em best kan vinden. IGN vindt die BETER dan die van de ps2!

    Voor de rest is het wel echt een lekker vrouwke zeg!
    boh :9 :eek: :9

    Groeten!
     
  20. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    De controller s wordt officieel niet verkocht in NL. Vandaar dat ze consumenten die er geen ruk vanaf weten daar niks over vertellen. Die standaard controller is gewoon voor veel mensen te groot, daar kan zij ook niks an doen dat ze kleine handjes heeft. Maar dat van: "de PS2 controller heeft meer knopjes" daar snap ik echt geen moer van.
     

Deel Deze Pagina