Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    bij je kilometer teller

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar dat is per auto verschillend, dus hoeveel km je hebt gereden in de auto waarin je rijdt. Gewoon bij Profile Manager als je een profiel wilt laden staat een overzichtje met het totale aantal km gereden en ook het aantal uur dat je hebt gespeeld. Die medailles staan er geloof ik ook bij, maar dat weet ik niet zeker (het is gewoon een lijstje met feitjes).

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zie ik dat niet staan, ik zal het s bekijken (als ik hem weer heb)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    had hem net een week uitgeleend :confused: dood zonde (had hele week nix tedoen :mad: )1 keer nooit meer..... ik heb'm vandaag weer gekregen en heb al weer 2 gouden er bij :p maar wat rijden die bakken opeens k*t toen ik het spel in m'n xbox deed, je moet wel eerst weer wennen.

5. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij mij loopt de klok ook veelste hard :confused:
    Maarja k heb er geen problemen mee :9

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    had je zeker net een arcade racer gespeeld, het begin van pgr 2, begint met langzame bakken, ik had hem ff aan een vriend geleend en zelf ff het begin gespeeld.
    Dat viel ook tegen, omdat ik het zelf al uitgespeeld hebt.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    nee, ik heb het spel ook al uitgespeeld ik heb 2 gouden op een street race en cone challenge gewonnen :D
    en de rest is 21 zilver, 111 goud en 41 platina 8) probeer alles eerst op goud uit te spelen dus ik ben nog wel ff bezig om die 21 zilveren weg te halen in gouden...

8. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    finaly kheb hem gister dus zondag 18 januari uitgespeeld op platinum is wel beetje kut behalven van platinum maar als je alles hebt ben je blij. nu moet ik nog de arcade alles op platinum halen en even de cars en track dingetjes doen:cool:

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10

Netjes_O_

Hoelang heb je er nou over gedaan (in PGR tijd)?

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Congrats... Welcome In Da Club Mate!!

Maarre ik heb hem ook al een tijdje uitgespeeld maar ik heb eigenlijk echt geen zin meer om die Arcade en tijdsdingen te doen hoor... ik doe er misschien alleen een paar als er niemand op Live is.

11. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook uitgespeeld hoor!!:mad: :cool: :cool: :9 8) :D ;) O-)

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heahea ik ben nu eindelijk bij de Ultimate :D:D:D
    Maar ik zit nu al vast :eek: bij de eerste Cone Challenge

13. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff....k heb nu ongeveer 70 zilveren, 40 gouden en 65 platina, de street races op platina zijn nu niet echt moeilijk meer, maar die cone challenges daar ben ik echt zo slecht in:mad: ik denk dat alles op platina wel onmogelijk is voor mij :'-(

14. loris65

loris65 4-stroke chief

Leuk Bevonden:
    0
    die cone challenges zijn op platina erg frustrerend ja.. de rest gaat heel best.. ligt wel vreselijk aan welke auto je kiest...

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  15. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet precies Pac want ik heb iets van 130 uur gespeeld waarvan 100 uur online ofzo ik weet het niet precies hoor en macho ik voeg je toe aan mijn vrienden lijst oke was ik nog vergeten. en owja weet je wat we eigenlijk moeten doen, even neer zetten wie echt het world series heeft uitgespeeld op platinum of goud of die andere zooi en niet die lui die platinum hebben van action replay:)

Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  16. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben een aantal personen op dit forum last van chronisch tijd te veel. Ik heb pgr2 nu helemaal op gold uitgespeeld en ook wel een groot aantal op platinum. Maar het uitspelen op platinum is wel ff iets anders. of je moet wel een supertalent zijn. Ik heb ook echt geen tijd om er nog tig uren in te stoppen om dit spel op platinum uit te spelen.

17. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is action replay?

18. Trossarms

Trossarms Guest

ik heb nou 6 uur gespeeld en ik vind dat ik al bes ver ben heb al alles op gold uitgespeeld en ben nou bij de 4de serie van platina of zo btw ik heb eerst ook nog alles op zilver uitgespeeld

19. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Een soort memory card ofzo, waarmee je savegames van internet kan downloaden. Ik heb zelf zo'n PGR2-profiel van iemand met Action Replay, en daardoor dus alle auto's en tracks :). Heb de game zelf wel op gold uitgespeeld.

20. Trossarms

Trossarms Guest

ik bedoel 60 uur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina