[Project Zero] hulp gevraagd

Discussie in 'Algemeen' gestart door 17eddie, 10 dec 2003.

1. 17eddie

17eddie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    heeft iemand al dit game uitgespeeld??
    Ik zit vast aan de rode kaarsen die men moet aansteken.
    Als ik alle rode kaarsen aan het branden heb (zoals gevraagd), gebeurt er niets.
    Heb reeds 2 x alles opnieuw doorlopen en weet echt niet meer waar zoeken.
    Wie kan mij raad geven??
    Thx

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Aaaaai, ik heb destijds hetzelfde probleem gehad inderdaad. Ik wist toen ook ff niet meer waar ik heen moest. W8 ff, ik zoek het voor je op! (vet spel hé btw?)

[edit] je hebt dat ding gepakt hé wat bij de kaarsen ligt? Dat moet je gebruiken in die kamer met al die poppen (je weet wel, waar je wakker geworden bent op de tweede nacht). Er zit als je die kamer binnenkomt een deur linksachterin, die kun je nu door (of je moet dat ding wat je hebt gekregen bij die kaarsen op die deur gebruiken, één van deze twee, kweet het ff niet meer.) Maar je moet die deur door! Owowowow, je gaat nu echt het engste gedeelte van het spel in!!! Succes! [/edit]

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  3. 17eddie

17eddie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, alvast bedankt voor je repley.
    Het probleem is nu net, dat als ik alle rode kaarsen doe branden,
    er niets gebeurd.
    Heb een walkthrough opgezocht, en daar vertellen ze dat als je de rode kaarsen doet branden, je een "scroll" krijgt waarmee je die deur in de poppenkamer kan open doen. (maar bij mij gebeurt juist nikske:))
    Ps: op de foto zegt de tekst"Only the red candles are lit", maar als je naar de foto kijkt, branden alle kaarsen (3 witte en 3 rode).
    raar maar waar:)
    Heb je misschien nog een tip want ik vind het een te scary spel om ermee te kappen:)
    thx a lot.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is al heel lang geleden dat ik het spel gespeeld heb, maar is het nu zo dat je wel alle rode kaarsen hebt aangestoken, maar dat er ook nog witte kaarsen branden? Want anders zit daar namelijk het probleem. Je moet het in een bepaalde volgorde doen zodat alleen de rode kaarsen branden en niet de witte.

Sorry als dit niet is wat je bedoeld, maar anders had je die scroll toch moeten krijgen lijkt me.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je alle rode kaarsen hebt aangezet, dan gaan ze uiteindelijk allemaal aan (dus de rode én witte kaarsen). En vervolgens moet 'broken neck' achter je verschijnen. Is die tevoorschijn gekomen? Zoniet, dan doe je toch iets verkeerd!

6. 17eddie

17eddie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er eindelijk door geraakt.
    Bedankt iedereen.
    By the way, tis inderdaad een spooky game.
    Thx

Deel Deze Pagina