Burnout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door geursel, 20 jan 2004.

1. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, wat moet ik ervan vinden? Burnout 3 zal waarschijnlijk uitgegeven gaan worden door Electronic Arts... tja.. tja... of ik daar blij mee moet zijn? iig, Burnout 2 is nog steeds de beste arcade racer verkrijgbaar. Had de game gekocht voor de Playstation 2 en man o man, wat een heerlijk spelletje. Ik ga hem binnenkort voor de Xbox halen vanwege de meerdere crash courses, een geniale uitvinding! De game schreeuwt gewoon om online speelbaar te zijn. Stiekem hoop ik dan ook dat.. of de onderhandelingen tussen MS en EA werpt zijn vruchten af en er is Live enabled gameplay aanwezig, of dit gerucht gaat regelrecht de prullenbak in en het gewaagde Acclaim brengt de game uit met live gameplay. Mocht zowel de PS2 en de Xbox versie online enabled zijn, dan weet ik al welke versie mijn voorkeur zal genieten :)

En Acclaim.. een hoop baggere games, maar zo nu en dan een juweeltje. Ik kan me de reclamestunt in Engeland voor Burnout 2 nog wel herinneren. Als iemand op de launch dag van de game geflitst werd en de bon opstuurde naar Acclaim, kreeg hij / zij het bedrag vergoed :D

Maar ja, wat is jullie mening over de mogelijke verandering in uitgever (en dus waarschijnlijk ook developer) van Burnout 3?

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 3 zal in principe hetzelfde blijven. Ik hoop ook dat EA en Microsoft een overeenstemming krijgen, en dat burnout 3 online gespeelt kan worden. Dat de uitgever verandert maakt me niet zoveel uit, als het maar weer een goede game wordt, vind ik het best.

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt problemen gehad met de spellen van EA. Sterker nog er zijn er een hoop die ik erg waardeer dus ikzelf zie geen reden tot paniek dat EA eventueel het 3e deel in de Burnout reeks voor hun rekening nemen. Maar met dit in het achterhoofd worden de kansen op een Live enabelde Burnout 3 toch wel een stuk kleiner. Dat is wel jammer.

Deel Deze Pagina