Het is leuk, het is gezellig, het is goed voor de gezondheid, het is de laatste hype... jullie weten allemaal waar ik het over heb... PINGU MEPPEN!!! De originele versie is afgezaagd, wij spelen allemaal IJsbeer on speed. Dioga en ik hebben een uitgebreide highscore-competitie opgesteld en die zal in deze post bijgehouden worden. We dagen je uit om hier overheen te gaan. (Screenshot vereist!) LET OP: Post alléén als je een hogere score hebt in één van de catagorieën, en post je screenshot in JPG of GIF formaat (dus niet in .BMP). Allround Highscore: Eckie Dioga Allround Lowscore: the Outblast Dichtst bij, maar niet hoger dan, 150: Offtrack <:.RoBBeRTo.:> Dichtst bij, maar niet hoger dan, 200: Eckie Dichtst bij, maar niet hoger dan, 250: Eckie Fear is my ally Dichtst bij, maar niet hoger dan, 300: GothicRulez Highscore met neus in de sneeuw: VliegtuigNL Lowscore met neus in de sneeuw: Dioga
Phrenesis als je een nieuwe post maakt is het misschien makkelijker om ook daarwerkelijk een nieuwe post te maken, i.p.v. je oude post wissen en daar overheen schrijven. En nee, we doen niet aan 350 t/m 550. De afstanden die door de blauwe bordjes worden aangegeven zorgen al voor genoeg highscores denk ik. Aaargh... daar gaan al m'n mooie highscores!