Ik heb per ongeluk wat lopen solderen in mijn xbox en nu blijkt dat ik ook andere spellen kan spelen dan alleen originele xbox spellen. Het is zelfs zo bizar dat ik via een ethernetkabel die ik aan mijn router heb aangesloten nu xbox spellen kan afspelen die op mijn pc staan via een ftp-programma dat relax heet. Beste gasten en x-box-redactie wat kan ik doen om mijn geweten te zuiveren. Het was nooit mijn bedoeling om Bill Gates te benadelen. met schaamtevolle groet, Een x-box fan
Ik vraag me wel af hoe je per ongeluk in je xbox kunt solderen. Je was het moederboard van je pc aan het solderen, struikelde en roen bleek dat je per ongeluk je xbox gesoldeerd had?
Ja, en toen kwam je er ook per ongeluk achter dat je via een ethernetkabel die je aan je router hebt aangeloten ook Xbox-spellen kan afspelen die op je pc staan via een ftp-programma dat Relax heet? :{
grappenmaker..... zonder toegevoegde software is er geen ftp-server aanwezig op de xbox.... blaat er maar lekker over op een ander site.... --------------closed-----------------