De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Futura

    Futura Out for Justice

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al weer een tijdje alle reguliere missies uitgespeeld (niet de missies van't onroerend goed dat je allemaal kunt kopen, en ook niet de side-missies, vigilante en rampage enzo), en ik moet zeggen, dat is best snel gegaan. Ik heb zelf een hekel aan al die kleine "bij-missies" zoals het overvallen van een winkel enzo. Geef mij maar gewoon de echte missies.

    Daarom ben ik nu ook alle gebouwen aan het opkopen in Vice City, aan de meeste gebouwen zitten ook nog 1 of 2 missies verbonden.

    BTW: als je het spel voor 50% hebt uitgespeeld (te checken in het options screen), kun je de eindmissies unlocken. Ben hier zelf ook nog niet gekomen, maar heb dit ergens gelezen
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 50%. Ik kreeg pas dat telefoontje voor de eindmissie toen ik op 55% was. Je moet gewoon naast de hoofdmissie alle gebouwen kopen en daar alle missies van halen.

    Ik zit nu op 60% maar de rest bestaat uit Hidden Packages, Rampages en Vigilante missies... Jippie :'-( :confused: :'-(
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou.. dat is niet helemaal juist. Ik had niet alle gebouwen en niet alle missies daarbij gehaald (de boatyard had ik wel, maar de missie niet gehaald). Als je ze bijna allemaal compleet hebt wordt je al opgebeld (bij mij was dat op 48%)
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Vice City:
    Heeft iemand tips hoe je lance kunt bevrijden v/d haitains (of waren het Cubains?) Het duurt niet lang of ik ben dood :mad:
     
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun, full health en body armor thats it
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ik zal het vanavond eens proberen :)
    Andere tips zijn nog steeds welkom :)
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had uhm weet neit meer welke wapen, maar dat je je links indrukt en dat die dan automatisch richt, neit die ene met vizier, daarmee gebruikt en dan veel kogels hebben heel veel en dan steeds de automatische richter gebruiken...

    En als je daarna weg wilt komen is het best om de vulnisauto te gebruiken want ze komen achter je aan om lance te krijgen...en de vuilnisauto is lekker sterk en dan gewoon naar het ziekenhuis rijden om lance af te leveren!!
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu bij een missie van cortez, denk de laatste van cortez. je gaat dan zijn boot op, want hij wilt weg, en dan komen er fransen (heeeeeel veeel)die meot je allemaal doodschieten, maar heeft iemand daaar nog tips voor hoe welk wapen eht beste kan gebruiken, of iets anders, een hulpmiddle ofzo is altijd welkom!!??
     
  9. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraag maar dit heeft nix met gta te maken maar waaromg ebruiken sommige mensen een spoiler (waar is dat goed voor??) ik vind het erri maar wanneer moet je dat gebruiken dan ?? want als ik de text wil zien moet ik die spoiler selecteren das tog erritant?!?
     
  10. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje had gister dat codeboek van XBM gekocht en daar stond in dat je Missies voor Marty Chonk kan gaan doen (GTA III) maar het moeilijk wordt als je alle 73 missies wil halen als je alle missie van Luigi al hebt gedaan (iig die gast in de garage) en die heb ik nu allemaal gehaald duz betekend dat dat ik niet meer alle missies kan halen.
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, als iemand iets vraagt van een spel. en anderen mensen zijn nog neit zover, dan willen hun misschien neit weten hoe je dat meot doen ofzo, en doormiddel van een spoiler kan je eht dus bekijken, het is alleen voor mensen die eht neit willen weten hoe je iets meot doen...beetje onduidelijk maar klopt wel denk ik...
     
  12. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    o zoo thnx ik snap het_O_
     
  13. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Wanneer kan je na het 2de eiland in GTA 3? En hoe merk je dat? Kan je dan ook nog missies op het eerste eiland doen?

    BVD.
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan!!
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Na de laatste missie voor Salvatore.
    Dat merk je vanzelf.
    Ja.

    :)
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik moet nu een boot opblazen. K*t missie. Maar ja.... Dat is trouwens de laatste toch???
     
  17. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierna kan je naar het 2e eiland :D
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    W00t.

    *gaat weer spelen *)
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    DAt klopt helemaal niet na die missie moet je nog een baantje dacht ik en onder die missie ga je er dan naar toe
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij ene missie in GTA 3 die heet sayone saltavore echt heel lastig als ik er aan kom rijden shiet de mafia me auto meteen kapot wee tiemand hoe je deze missie haald?
     

Deel Deze Pagina