Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bu bezig met alles op platinum te halen, maar mijn god wat heb ik mn controller al vaak bijna kapot gesmeten tegen de muur.

Sommige dingen moet je echt tijd in stoppen wat vreselijk irritant is.

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5

Ja ja G-unit, frustrerent he? haha, maar als je met 1 race begint moet je hem ook halen op platinum, als je bv 1u bezig bent en je stopt dan moet je de volgende keer weer opnieuw beginnen... dan weet je het lvl niet zo goed meer enz...

3. DonScorpion

DonScorpion Guest

Geef mij eens jullie snelste tijd(en) op de Nürburgring en vermeld de auto die je gebruikt heb.

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    6:35:** met Porsche Gt1
    6:41:** met Mercedes CLK-GTR

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

ik ga straks ook even proberen, zet zo de tijd wel ff neer:)

6. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    yo anton lekker mensen aan het uitdagen? jongens ik zeg je deze kerel (don scorpion) versla je niet echt niet hij is de master of disaster

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    6:38 met de TVR Cerbera, maar ken die track nog niet helemaal (tenminste, hoe je alle bochten goed moet nemen enzo). Record staat op 5:59 dacht ik.

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    6.26 met de speed12, maar er ik ken het laatste gedeelte van de baan niet goed dus die tijd kan omlaag.

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

ghehe, lachen met willem(slayer15) en ja kben redelijk goed, alles platina +arcade in 80 pgr uren), maar genoeg over mezelf.

Mijn tijden:
    clk-gtr: 6.32.182
    porsche gt1: 6.24.001
    tvrspeed12: 6.12.718
    net gereden zonder verbeteringen
    beat that! :)

10. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Nurburgring tijden:

CLK GTR : 6.32.264
    911 GT1 : 6.27.302
    Speed 12 heb ik nog niet, nog 23 Platina medailles te gaan!

11. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Speed 12: 6.21
    GT1: 6.29

Damn die hotlap met de Porsche Cayenne is lastigggg. Heb hem wel gehaald en heb ook de nummer 1 ghost van de wereld verslagen :)

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    GT1 1.29.8

Kan er zoiezo nog wel 2 of meer sec afrijden (k ging ergens aan het eind af en aan het begin ligt nog 1,5 sec. voor het oprapen), k ga zo verder:)

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef nog maar 1 autoserie totaal op goud, dan heb ik het hele spel uitgespeelt op goud, ik had hem al uitgespeeld op silver en het is leuk hoe je rijstijl steeds geperfectioneerd wordt.
    Ik was toen ik aan pgr2 begon geen natuurtalent maar het is dus wel duidelijk aan te leren.
    De 1 autoclasse heb ik inmiddels als op platinum uitgespeeld nu eerst even alles op goud halen en dan heb ik een mercedes.
    als ik nu ghost van eerst zie is het echt vreemd dat je zo bagger kon hebben gereden.

Steel is voor iedereen die echt lui is, want hiervoor hoef je echt niets te doen.

Brons is al wat beter maar nog niet echt moeilijk, voor de mensen die snel het spel willen uitspelen voor wat bonusauto's.

Silver is gewoon voor de niet natuurtalenten die gewoon van racen houden, je leert hier het beukverschil.

Goud is al iets meer voor de die-hards en je moet hiet het taktisch beuken in de 1e bocht goed kunnen en tevens leer je op goud de perfecte lijnen te rijden.

Platinum is al het voorgaande wat je heb geleerd toepassen en bijna op perfectie rijden, waarschijnlijk heb je je hiervoor 2 weken op je kamer voor opgesloten.

De tijd die ik in totaal heb gespeeld zijn er heel veel, zo'n 150 uur in totaal, ik heb het wel goed verdeelt want ik speel niet meer dan 5 uur per week op me boxje ongeveer, alleen de 1e week die-hard gespeelt.

Zijn er hier trouwens mensen die net als mij op silver zijn begonnen en toen goud hebben gedaan en als laatst platinum uit hebben gespeeld, zal wel willen weten hoeveel tijd die mensen hebben besteed om zo voor mij kleine indicatie te maken.

14. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb eerst op goud gedaan en toen op platina. Kben er denk ik in totaal zo`n krappe 50 uur mee bezig geweest.

15. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb hem eerst ook op zilver uitgespeeld, ik kan niet geloven dat ik ooit zo slecht ben geweest, ik win met een Jaguar E-type van mijn ghost als Ferrari 275 ook met de Bmw M3 van de Morgan Aero. Ik ben nu al bijna klaar met goud en heb ook al verschillende Platinums.

16. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdrijven Martez, ik heb tegen je gespeeld met een van die georganiseerde challenges en zo goed ben je nou ook weer niet.

Laatste kwalificatie race reed ik bijna elke bocht de muur in en nog kon je me niet inhalen.

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Live racen is cool, maar zegt niet altijd heel precies iets over hoe goed iemand is (in zekere mate natuurlijk wel). Als je namelijk eerste ligt, moet je vaak wel laat remmen omdat de personen achter je je anders aantikken ipv met een nette actie je willen passeren. Dit houdt in dat je dus slechtere lijnen rijdt, en vaker domme dingen doet.

Gewoon even een opmerking, het kan in zijn geval totaal iets anders zijn.

18. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was de 1e week dat ik het spel had,

* frustrerend die mensen die alles beter weten maar het blijkbaar ook niet zo héél goed weten |:- :mad: :confused:

Hoe lang is dat toernooi al trouwens niet geleden

* heeft in de tussentijd zeker nog nooit geraced |:-

Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  19. slayer15

slayer15 ill Ñino

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook maar weer is trainen in pgr2, ik heb zo de gewoonte om spellen voor de helft uit te spelen en dan weer een ander spel te kopen, zo ook bij pgr2, ik heb voor de helft alles platina, maar ja toen kocht ik weer wat andere spellen, tja en toen begon pgr2 stof te vangen, maar nu ga ik het weer volop spelen. jullie moeten echt pgr 1 weer is proberen, grappig man, dan kun je niet meer recht rijden, en die graphics daar wort je helemaal gestoord van.

20. DonScorpion

DonScorpion Guest

hey, dude je moet ook arcade nog platina :p zal ik je wel bij helpen net als vorige keer :p. Nee joh geintje jij doet alles maar lekker zelf :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina