EA gaat xbox live ondersteunen.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Go Ahead Eagles, 21 jan 2004.

  1. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Héhé, eindelijk een goede zet van EA.....
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik weet het ook niet maar als je het vertaalt staat er juist het tegenovergestelde van dat ea voor live games zou maken, het zal wel aan my liggen, en volgens mij zijn ze bezig met 20 titels voor de xbox zonder xbox live finctie, includerend, battlefield dus de hoop is al weg, mag het forum ook dicht, al die geruchten zijn al in een ander forum
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, dat zeg ik! :)

    Edit: Waarom antwoord je niet op je PM btw? :p
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Re: Re: EA gaat xbox live ondersteunen.

    Wat er staat is dat EA ontkent momenteel dat er een overeenkomst met MS is, maar het nieuws dat EA en MS rond zijn maak je niet op een grijze januari bekend maar tijdens de E3, en als ze het nu zeggen is de verrassing eraf. Snappie? Daarom ontkennen ze het nog....

    Overigens geloof ik wel dat op de E3 bekend wordt dat MS en EA samen gaan werken. Xbox Live is nu te groot voor EA om te negeren, zeker ook omdat PS2 Networkgaming nou niet zo lekker loopt :+
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dit klinkt net zo geloofwaardig als de komst van PES3 naar de Xbox :{ .... ik hoop alleen dat ik nu echt in het EA sprookje mag geloven ... maar ik heb er een hard hoofd in
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    wedje leggen? :+ :p

    Bij PES 3 waren de geruchten gebaseerd op websites, hier schijnt een MS medewerker uit de school geklapt te zijn.....
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  7. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws.

    EA. _O_
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    EA zelf was zeer enthousiast over xbox live geworden en ze hadden nooit verwacht dat xbox live zo goed zou zijn en het zo goed zou doen.
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, en zo veel meer members zou krijgen in vergelijking met het playstation network, xbox live is snel groeiende en wordt naarmate de tijd nog beter, het ps2 network werkt nog bij lange na niet optimaal jammergenoeg(hopelijk werkt het beter wanneer gt4 uitkomt).
    Volgens mij had EA gegokt dat een betaalbare online playing console de mensen nog niet aan toe waren, maar aan de grote community kan je dus zien van wel, de mensen willen liever wat geld betalen voor een goed netwerk en een goed snel potje online gaming op de console dan een gratis online gebeure met een console dat bij lange na niet werkt, microsoft heeft boven alle verwachtingen het gewoon uitstekend gedaan, hulde aan Bill
    :p
     
  10. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    EA ontkent het dus erg stellig, misschien dat afwachten tot de E3 beter is? Aangezien we misschien wel blij gemaakt worden met een dode mug.
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn, jammer dat het niet vanaf het begin zo is geweest.
    SSX3 zou denk nog leuker geweest zijn met XBL :9
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik droom mooie dromen:

    Het gras is groen, de winds is zacht. het zonnetje schijnt en mijn pants wapperen in het lichte briesje. Met mijn hand boven mijn ogen aanschouw ik de bijna perfecte drop op de green...

    Aaaaaah, Tiger Woods 2005 -Live Enabled- *zucht* :)
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb je leuk verteld:)
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hopelijk komt battle field 1942 ook op de xbox
     
  15. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel raar hoor. Normaal loopt iedereen altijd EA te bashen hier, maar nu ze ook op live gaan is het allemaal geweldig. :confused:

    Beetje hypocriet vindt ik.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Misschien heeft het stemmen op hun site van dat xbox live beter is toch nog geholpen..........
     
  17. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    zou egt geweldig nieuws zijn dit
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het hypocriete zit hem bij EA. Zij willen geen Live, omdat ze dan niet genoeg kunnen verdienen aan de gamers. Dit omdat Microsoft bepaalde richtlijnen/afspraken heeft naar de developers toe aangaande Live implementatie in een spel. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het feit dat EA elk jaar de ondersteuning van de 'huidige online games' wil stopzetten, als de nieuwe versie zich aandient.

    Stel je dus voor dat je elke week lekker Fifa2004 op Live speelt. Nu komt 2005 uit en wordt je verplicht die te kopen, anders kun je niet meer voetballen op Live! En dat is dus niet wat Microsoft wil.

    Daarom krijgt EA veel kritiek. Mochten ze 'water bij de wijn doen' (beide partijen waarschijnlijk), dan zijn uiteindelijk de gamers toch de winnaar. Feit blijft dat EA veel spellen uitgeeft die elk jaar weer een update krijgen (de zogenoemde cashcow games). En dat weinig van EA's spellen echt AAA-titels zijn. Toch doet EA sommige dingen ontzettend goed. Het is niet voor niks dat in de belangrijkste periode van het jaar, EA met 6 titels in de top10 verkooplijsten staat.

    En mensen zijn rare beesten hoor, als iets ten goede voor hun verandert, zijn meningen soms ineens stukken minder rotsvast ;)
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat dat écht een probleem zal zijn, ondanks dat het nú wel geniepig klinkt natuurlijk. Het zijn immers de echte fans die de games na 12 maanden nog spelen, en juist díe spelers zijn zich er van bewust dat het spel verbetering nodig heeft. Juist omdat ze ook zulke fans zijn dat ze het al 12 maanden spelen, zijn ze waarschijnlijk tóch wel bereid het volgende deel te kopen.

    Mijn grote vraag is eigenlijk of EA wel in staat is proper Live games te ontwikkelen. Je ziet het aan Codemasters, die vlug haar games wil volproppen met Live support maar er gewoon niet serieus naar kijkt.

    Battlefield op de Xbox? Please god no! Battlefield heeft nog héél veel werk nodig om dat fatsoenlijk draaiend op de Xbox te krijgen, laat staan serieuze Live functionaliteit te bevatten.
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    En EA is een kei in marketing, da's ook een reden waarom de massa veel van EA's producten koopt....
     

Deel Deze Pagina