[XOne] XBOX zichtbaar op Windows XP netwerk

Discussie in 'Games' gestart door Neetje, 16 jan 2004.

1. Neetje

Neetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een nieuwe XBOX gebruiker sinds gisteren. Mijn vader heeft de RJ45 netwerkkabel in de HUB geplaatst. Nu wil hij dat de XBOX zichtbaar is op ons XP netwerk zodat hij er muziek op kan zetten. Nu is de vraag is dit mogelijk? Op dit moment zijn wel onze PC's op het netwerk te zien maar iets anders niet. Wie heeft hier ervaring mee. Thanx.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met een normale Xbox kan het (nog) niet... alleen als je xbox music mixer koopt kan je muziek overzetten .... Mogelijk kan het straks wel met xbox media extender ... de xbox is namelijk geen pc

Laatst bewerkt: 16 jan 2004
  3. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    is met programma Look@LAN mogelijk

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    post edited

/Mod Daar schrijven we hier niet over en we lokken het ook niet uit... PJ

5. Neetje

Neetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    post edited

/Mod Daar schrijven we hier niet over en we lokken het ook niet uit... PJ

6. Neetje

Neetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel even geinstalleerd maar niets op netwerk dan eigen systemen. Wel zichtbaar op hub, LED gaat branden. Maar geen netwerk activiteit te zien. Weet je zerk dat Look@LAN dit laat zien?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals een xbox is normaa gesproken niet zicthbaar eb de netwerkschijven zin beveiligd

8. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    look@lan ziet ook geen xbox, zoals als bijna alle sniffers.
    Helaas is en blijft de xbox onzichtbaar op je interne netwerk. Of je nou XP, win2000 of wat dan ook draait, het maakt nix uit de "doos" blijft onzichtbaar.

9. crimp38

crimp38 xbox 360 owner

Leuk Bevonden:
    0
    he hoe doe moet je uploaden games of muxiek naar je xbox

Crimp The Master

10. gerjan

gerjan Guest

dat gaan we niet aan jou neus hangen vriend.

Het is alleen mogenlijk met music mixer.(legaal dan)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan geen games uploaden, zelfs geen muziek ... met de music mixer kan je via een prog op de officele site wel music overpompen

12. Neetje

Neetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk programmaatje bedoel je en waar kan ik die dan vinden. Wat muziek overzetten lijkt me wel wat.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lacht ... je moet eerst Music Mixer kopen (deze kan je nog niet in Nederland krijgen) en daarna kan je het programma gebruiken .... maar ik zou wachten tot ... de media extender voor de xbox in de winkel ligt ... dan kan je veel meer coole dingen doen... maw... Musci Mixer is geflopt :{

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Muziek op de Xbox zetten is simpel: Pleur er een audio CD-tje in en kies de muziek-kopieer funktie.

Maar dat heeft dus niets met netwerken te maken.

In een LAN is de Xbox niet zichtbaar want een Xbox bevat geen server software. De Windows versie van de Xbox is een sterk gestripte versie die is geoptimaliseerd voor (netwerk enabled) gaming.

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yeah... Mijn PC wordt binnenkort geformatteerd en dan installeer ik Windows XP Media Center Edition. Heb de 2004 extensies ook al binnen.

De Xbox Media Extender staat al op mijn verlanglijstje...

Dan ben ik helemaal klaar voor multimedia (radio, tv, movies on demand, e.d.) via internet.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die editie staat ook op mijn verlanglijstje ... maar eerst een multimedia pc kopen :+ en voor mijn vriendin een trouwjurk ... :{

17. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is een nogal oude draad, maar ik ben erg benieuwd naar die Media Center Extender.
    Is er al meer over bekend? Wanneer komt hij uit voor de xbox? (Want ik zag laatst dat er voor illegale xbox'en al zoiets bestaat :confused:)

Als je de extender voor de xbox koopt, kun je er dan wat mee met je gewone computer (xp) of moet je er persé die media center editie voor hebben?
    Ik heb het antwoord op deze vraag al gevonden op micosoft.com
    Er zit dus een DVD bij voor je Xbox, een cd-rom voor je computer.
    En een Remote Control _O_

Laatst bewerkt: 10 aug 2004

Deel Deze Pagina