Moet MS met een handheld komen? (De Xboy) Sony heeft er een .... PSP Nintendo heeft er TWEE..... GBA (SP) en de Dual Screen dus kennelijk is er wel markt voor.... Wat denken jullie? Moet MS met een handheld komen? En zo ja... wat voor soort ..... een GBA/dual screen achtig ding (games only) of een soort van multifunctionele walkman a la Sony (PSP)???
ik denk dat de markt moordend is, laat ze eerst maar even doorgaan op de xbox totdat die perfect is. Dan mogen ze van mij hiernaar kijken
Maak kennis met de zoekmachine, had het woord handheld ingetikt en kijk eens, al een heel topic over hetzelfde onderwerp Klikkerdeklik
Dan kun je toch ook in dat topic verder gaan ? WTF maakt het uit hoe het apparaat van Nintendo eruit ziet Man dan kun je nog tig topics openen voor elke kleur dat de GBA SP en de nieuwe Nintendo leverbaar word
He, da's een goed idee.... Ik wist dat toch niet, zo boeiend is het XBM forum namelijk niet.... En bovendien is de DS wel een aanmerklijk ander ding. Het moet een hele nieuwe doelgroep aanboren... misschien ook wel iets voor MS om juist die doelgroep aan te boren.
Ik vind eigenlijk een nieuwe thread wel duidelijker zo. Laten we hier gewoon ideen opdoen voor de xboy . Van mij mag ie wel lekker uitgebruid zijn en pas uitkomen als de xbox xenon eris. Doe bij de xbox xenon een geintegreerd display, handig tijdens dvdtjes muziek cds en muziek van je hardeschijf. Iedere dvd player heeft een display ds waarom de xbox xenon niet Tijdens het gamen kunnen ze nog laten zien welke game je speelt ook Kunnen ze standaard een afstandsbediening bij dat ding leveren, Maar het ging om de xboy, zit hier ook ir op en voila en extra afstands bediening met display Gebruik ook herschrijfbaar opslag medium en download muziek van je xbox naa je xboy, neem het mee naar een vriend en upload het daar weer. En natuurlijk je savegames mee nemen etc. Minigames en dergelijke. Dat lijkt me nou echt handig Ow en het zou leuk zijn als je dr spelletjes op kan spelen
Ik vind ook niet dat ze dit moeten doen. Ze kunnen zich beter volledig richten op de xbox en marketing daar van. Misschien in de toekomst over een jaar of tien kunnen ze zich een keer in die stijt mengen maar daar is het nu nog geen tijd voor.