Omdat ik Brute Force zo'n vet spel vond vanwege het co-op spelen (je met z'n tweeen of meer door de levels heen schieten) ben ik benieuwd naar wat jullie de beste co-op shooter voor de xbox vinden. Laat hier dus weten welk spel je me zeker aanraadt!!! (en zeg niet allemaal HALO ) Note: Een thread van gelijke strekking kon ik niet vinden op de xbw site dus ik hoop dat de mods zo vriendelijk zijn hem te laten staan
Shooter hmmmm ik zou natuurlijk zegen HALO. Maar brute froce kan lekker met z`n vieren. En rainbow six lijkt me ook wel wat voor online met co-op...
Halo en Brute Force Met zn vieren co-op doen is cool bij Brute Force(alleen gaat iedereen vechten om zn favo character ) Stel je ns voor als je Halo met zn vieren co-op kon doen..
Ja... echt hopen dat in HALO2 een vierpersoons co-op komt... super!!! Met 4 Chiefs door levens dwalen. In de 6-persoons warthog... hmmm dit worden leuke tijden als 't ook echt uitkomt!!!
Halo ja, maar ook Conflict Desert Storm II is erg leuk om met z'n vieren co-op te doen, al dropt de framerate af en toe wel erg, je hebt vier verschillende soldaat-types: assault, heavy weapons, demolition en sniper. Je hebt ook voertuigen waar je met ze vieren in kan en eentje moet dus z'n rijkunsten vertonen, verder is het cool om met ze vieren een tank of gevechtshelicopter proberen uit te schakelen en goed tactisch samenwerken in gespannen situaties..leuk spel. Ook Spellen als Baldur's Gate - Dark Alliance (2 Player co-op) Of Dungeons & Dragons - Heroes (4 player co-op) zijn leuke co-op spellen vind ik. Kan je lekker hacken en slashen en je skills en levels upgraden enzo. En wapens/kleding/spullen uitwisselen. Co-op moet meer een trend in multi-player worden vind ik. Greetz, MetzMan
Heb vandaag Return to Castle Wolfenstein binnengekregen en inderdaad: supervet! HALO had ik al en daarvan wist ik wel dat het leuk was. De andere spellen die genoemd zijn zal ik onthouden, die bestel ik nog wel een keer