Hey, me pc heb ik net ff geformateert maar nu is me taal veranderd, en ik krijg em niet terug naar Nederlands, ik heb ook al bij configuratie scherm gekeken bij toetsenbord maar het luk nie weet iemand raad (vraagteken)
Windows ZP of Windows 98? Windows XP: onder de optie datum, tijd taal in hte configuratiescherm. En vervolgens op regionale instellinge (o.i.d.) ... engelse versie hier en hoewel ik de NL versie steeds meer uit m'n kop begin te kennen, weiger ik dat. Windows 98, via Instellingen, Configuratiescherm en dan Landinstellingen.
als je nou eens vertelde welke win je had zou dat veel makkelijker zijn, maar zoals electric het verteld moet het lukken
Achtja ... da's 't voordeel van alle windowsversies sind 3.11 gebruikt te hebben ... je leert van alles weer wat meer ... en je onthoud 't nog wel 's ....
hij doet het inmiddels al wel weer maar nu deed dit forum vaag, telkens als ik wou in loggen en iets wou posten, dan zei die van your not logged in en moest ik weer in loggen en zo bleef het door gaan, daarom kon ik niet antwoorden sorry
voor zon gave kleur van je werkbalk ga je naar configuratiescherm --> Vormgeving en Thema's --> Beeldscherm --->Vormgeving-->Kleuren combinatie ---> Grijs klaar!