[halo] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr. KaDiR, 22 jan 2004.

1. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom niet verder. ik ben bij een level waar ik een jeep heb. ik heb iedereen dood gemaakt, maar nu moet ik iets vinden om een deur open te maken, WAAR KAN IK DIE VINDEN!!!:confused:

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En bij welk level precies? Waar in het level? het is handig als je ff vertelt waar je bent |:-

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk the silent carthographer. je moet bij de gesloten deur naar buiten gaan en gewoon wat verder over het strand rijden. je krijgt een aanwijzing van cortana en die moet je gewoon volgen.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    hier was al een tread over

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

D@ Master, geef die thread dan ook ff, is misschien wel zo slim denk ik :eek: Ik heb hem iig niet kunnen vinden.

6. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik bij level 3 of 4 ben.(op een strand)

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    We willen je allemaal best helpen, we weten nu alleen dat je in het level The Silent Carthographer zit, en dat je een auto hebt. Dus beschrijf even waar je ben, wat je gehad hebt, hoe lang je die auto al hebt etc. Ik heb hier nog wel een walktrough voor je, misschien dat dat je helpt, we kunnen je pas helpen met een beetje beschrijving waar je zit.

8. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    ehmmm. Ik heb alle aliens gedood, toen moest ik in een gebouw, maar de deur ging dicht. Nu moet ik een security-ding vinden.

10. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    aha, loop maar weer naar buiten (naar je jeep). Stap in en rijd een kant op. Maakt niet uit welke. Blijf op het strand rijden en let op wat Cortana zegt.

ff op weg geholpen, maar niet dat je het meteen weet :D

11. Jurgen

Jurgen Mordoc's Gate

Leuk Bevonden:
    0
    als je langs het strand gaat zie je vanzelf wat dode ventje van je team ligge en dat rare mannetje die de hele tijd in je helm loopt te lullen gaat ook praten... aan de linkerkand zit een open in een rots, daar zitten een paar rode aapjes op je te schieten ga daar langs dan kom je er vanzelf.

12. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die deur met een gouden elite (met zwaard) werd dichtgedaan en er werd een slot op gezet.Ga weer naar dat platoau(plaato)* waar je eerst gevochten heb.Ga er via de linkse kant af en ga als je beneen staat(bij bomen) naar links.Je ziet dan een helling en daarachter veel jackals(mannetjes met schild, daar zie ook een warthog met een paar dode marines er bij.Ga richting de jackals (schiet ze uiteraad eerst neer) en volg het pad van je vijanden.Vervolgens zie je twee hunters bij een metalen voorwerp(gebouw staan*2).Ga dan gewoon richting je vijanden en je komt er dan vanzelf.

*http://www.bungie.net/images/site/halo/sp_guide/b30/b30_09.jpg

*2 http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/scrn_123.jpg

,vraptor.

Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  13. Mr. KaDiR

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen bedankt voor de hulp. ik heb het eindelijk gehaald:D

Deel Deze Pagina