[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus mijn starterskit en geraak online maar hij accepteert mijn credit card niet!!!! hoe komt het ik heb ze nu al een week of 2, moet je ze eerst ergens gebruiken in de muur steken ofz en geld afhalen?????? of moet je ergens speciaal op letten als ik mijn gegevens invul. ik heb een visa kaart van de kbc bank en word hier stillekes aan vrij zot van. kan mij iemand alstublief verder helpen. en hoe kan ik dat aan microsoft vragen want mijn probleem staat niet op die site van live.

    |:- :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

    alvast bedankt
     
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan altijd bellen naar de kbc bank , toch ?
    En microsoft kan je bellen , ik weet niet of er ook een belgie's nummer is maar de nederlandse moet je ff zoeken met de zoek knop
     
  3. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo , vergeet het gewoon te zeggen maar me broer heeft een creditcard besteld bij de postbank , nog 2 weken dan is die er !!!! :)
     
  4. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    nog andere voorstellen die mij kunne helpen???
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je wel verbinding maken met Xbox zodat de info wordt doorgezonden?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bellen met je credit card uitgever ... en heb je voldoende saldo op je rekening?
     
  7. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor alleen helemaal op het laatst aanvaard hij mijn kaart niet. ik heb alle gegevens ingevult en dan moet je op het laatst nog eens bevestigen met je gamertag maar dan zegt hij your are not authorised ..... please take a other credit cart number.
    dus daar geraak ik niet voorbij zit nu al 2weke te probere maar heb mijn kaart nog voor niks anders gebruikt
    ik ben bij de bank geweest en ze zeggen dat ze in orde is
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je crdit card maatschappij bellen .. voer je de juiste gegevens in? adres woonplaats etc.. naam ... alles moet kloppen .. je kan ook MS even bellen :)
     
  9. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik die nummer kan vinde want op die site staat hij niet, ik vind hem toch niet.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... credit card of Microsoft? voor tel ms ... www.xbox.com -> je land --> ondersteuning --> tel. Nr.
     
  11. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    thx zal ik morgen is naar bellen
     
  12. el powkoz

    el powkoz Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    merci allemaal voor de hulp, want ik ben nu eindelijk online geraakt. had de verkeerde verloop datum opgegeven heel den tijd. wel stoem van mij
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey XBW Gasten,

    M'n ma heeft nu een creditcard... alleen ze doet er nix mee... want moet je nou rente betalen over wat je er mee koopt?
    Want ik wil graag een spel kopen bij Play.com, dus als ik daar een spel koop voor €50 is de rekening dan ook €50? of is het dan €50 in verband met die rente die er nog bij komt.

    Alvast bedankt voor het reageren.
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    /Mod Dit heeft niets met Xbox Live te maken dus je zit in het verkeerde forum. Svp hierover een vraag starten in een ander forum.
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje: Mijn oude CC is al in 2003 verlopen. . . Mijn moeder heeft dus nu een nieuwe.

    Ik heb nu een 2 months trial, die ik ga verlengen met een Starterspakket...

    Het nummer van de nieuwe CC is gelijk aan het nieuwe van de oude of niet?? Als dat niet zo is, zal dit miss een probleempje worden
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet dan alleen de verval datum aanpassen meestal stuurt ms je een berichtje als de verval datumniet overeen komt ... anders vraag je aan je moeder wat de nieuwe verval datum is geworden.... stel dat je later zelf een credit card krijgt kan je deze gegevens ook aanpassen
     
  17. Iga_Ninja

    Iga_Ninja Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    He, zou et ook lukken met een ANWB kaart?:9 Of moet het perse een CC van mastercard ofzo zijn?:confused:
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    De ANWB card is een Visacard of Eurocard (ben vergeten welke) dus dat werkt prima.
     
  19. Iga_Ninja

    Iga_Ninja Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat er dan speciaal zo'n teken van Eurocard ofzo op moest staan? Maar als ik op die ANWB kaart van 2004 kijk, zie ik geen mstercard, eurocard of visa staan:confused:
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze logo's moet je hebben ... een credit card is een aparte card (waar je voor moet betalen) naast je normale pinpas ... Met de ANWB Card bedoeld pejannl uiteraard de credit card van de anwb ... en niet je members pasje

    NB american express kan ook ;)
     

Deel Deze Pagina