die heb ik ook, maar dan voor 40 sec ik heb ook een fire atronach kan summenen ik heb ook eentje waarmee je een dremora kan summen ik heb ook eentje waarmee je een golden saint kunt summenen ik heb een ring waarmee je constant onzichtbaar kunt blijven een shirt waarmee je 75 hp kunt opvullen als je het gebruikt, een riem waarmee je deuren van 100 pt kunt openmaken een riem waarmee ik een greater bonewalker kunt summenen een glas tower shield waarmee ik constant nigh eye heb van 40 pt en nog een paar dingen.
Ik heb een keer een zwaard gemaakt met iets van 180-200 fire damage, die was wel heeeel erg vet! En een broek waarmee je 2 min kon vliegen.
het beste wat je kunt maken op een wapen is absorb. en dan gewoon zo hoog mogelijk. 30 hitpoints bij hun er af en 30 hitpoints er bij jou bij of een ring of amu of 2 ringen natuurlijk met 4 tot 5 constant heal dus constant 4 of 5 hitpoints er bij per sec.
Deadric Shortsword met Frost damage en absorb health. Mijn wapen voor erbij. Shirt waarmee je constant effect water breathing en swift swim x-points had. Deadric Towershiels met restore fatigue 10 pt en resist magicka 25 % constant effect. Uiteraard zijn dit niet mijn enige dingen die ik ooit heb laten enchanten, maar het zijn wel de beste. *)
daar heb de de soul van een golden saint voor nodig, dan kun je daar vanzelf voor kiezen 1 van mijn sterkste was m'n D.D-K met zoveel punten & sec blind & absorb health zoveel punten & sec. Dan kon de vijand soms niets zien terwijl zijn health daalt en het mijne stijgt Dit was het grote, maar toch wel zwakkere broertje v/d Black hands dagger, DAT is pas een sterk wapentje (dolk)! (1 v/d sterkste in heel morrowind! Zoniet de sterkste!)
LOL! Check Da_Master_Chief's sig eens Die krijg je trouwens als je tegen het einde v/d quests aanloopt voor die ene assasins guild, de Morag Tong ofzo. Die questgever hield zich schuil in de kelders van het arena canton in vivec dacht ik Edit: Ik heb 'm ff voor je opgzocht bij de UESP Black Hands Dagger Type: Short Blade, One Hand Chop: 9 - 20 Slash: 9 - 20 Thrust: 9 - 20 Speed: 2.50 Dmg Ratio: 50 Reach: 1.0 Condition: 1000 / 1000 Weight: 9.0 Value: 15,000 Cast When Strikes Absorb Health 10 to 25 pts for 30 seconds on Touch Blind 10 to 50 pts for 30 seconds on Touch Charge: 2550 / 2550 This dagger is obtained as a reward for a Morag Tong Quest from Eno Hlaalu in Vivec. See the Kill Severia Magia Quest for more information. Dus bij maximum damage kan hij schade toebrengen van 770, Wat vervolgens ook weer bij jou health opkomt! En reken daarbijop dat de tegenstander soms ook nog eens half verblind is! Het perfecte assasins-wapen!
Ja, ik weet wel waar de Morag Thong zit, maar ik heb me er nog niet bij aangemeld. Toch maar eens doen.
nee, ik had iemand anders vermoord in een van die deadra srines(sorry voor de spelling) ik toen sprak ik met em en toen kreeg ik um. ik had een of andere mother afgemaakt.
Dan weet ik wel zeker dat dat niet de Black hands dagger is. Die is niet te verkrijgen m.b.v. de deadric shrines
Ik denk dat het beste item in morrowind de Vampiric ring is. Die is echt zo lomp. Wat ik zelf weleens heb gemaakt zijn riemen waarmee je constant kunt vliegen, je bent dan echt heel snel in combinatie met de boots of blinding speed. (moet je wel resitance to magic hebben op een ander item.