MaNiAc E Wat zou je willen dat er nog komt op de Xbox kwa beat'm ups? Bullit Time in een Beat'm up leuk mij eigenlijk wel leuk, maar ik weet niet of dat wel toegepast kan worden.
yes las net dat snk vs capcom chaos en guilty gear xx reload komen naar de xbox en ze zulle live enabled zijn bron: http://www.1up.com/article2/0,4364,1454392,00.asp nu nog samurai showdown 5 aankondigen playmore pretty please
wat ik zou willen euhm iets orgineels kijkend naar story lines en goeie characters. ik wil iets nieuws geen wapens gewoon veel stylen vechtkunst(meer real thing characters). Ik zou graag nog wel eens willen dat er ooit een Mortal kombat vs Street fighter uit zou komen dat is pas iets kewls maar zal nooit gebeuren. euhm tsja als ik echt moet kiezen voor fighters hoop ik eigenlijk dat SNK met een goeie 3d fighter zou komen helaas bestaat het niet meer . IK VRAAG OOK ALTIJD HET ONMOGELIJKE!!! LOL zou graag nog wel een Street Fighter EX versie zien komen op Xbox of SF4 ofzo gewoon goeie oude gameplay met een gelikt 3d jasje
SNK playmore komt met King of Fighters 3d voor de arcade-hallen. Daarna en waarschijnlijk dit jaar nog op de PS2. Hopelijk in 2005 voor de Xbox, maar daar is nog niets over bekend. SNK en SNK playmore is dat totaal iets anders?
euhm eerlijk gezegt was ik zwaar teleurgesteld in GBA versies die er zijn zonde had veel beter gekunt
hoe duur zijn die spellen gemiddeld van gebruikers op deze site wat heb je ALLEmaal nodig voor live? mail ff naar derck _ derck@hotmail.com of meld me aan bij msn
uit een andere thread geplukt ***een beetje heel erg off-topic**** zie de index centrale topic in live en networking ... daar worden bijna al je vragen beantwoord in speciale threads... een forum is een beetje slow chat (maar dan over een specifiek onderwerp)... maar op de mainsite staat ook een link naar de mirc channel
Oeh Beat 'em Ups!!! Dit zijn op zeker mijn favorite spellen, en ik spaar ze ook. Ik hoop dat er een Tekken / Nieuwe MK / Soul Calibur komt voor de xbox!
Is er ook al iets bekend over een beat 'm up waarin Kick/Thaiboxen centraal staat? Dat zou wel leuk zijn. UFC Tapout vond ik best lache (voor een tijdje dan! ).
update: http://www.gamespot.com/xbox/action/metalslug3/news_6087000.html metalslug 3 is ook bevestiged en waarschijnlijk komen er meer, ik blijf hopen op samurai showdown.
Ik snap niet dat er geen sidescrolling beat 'm ups meer gemaakt worden ala Streets of Rage, Final Fight, Double Dragon, Vendetta en noem maar op.... Tot nu toe heb ik het moeten doen met Indiana Jones en dat is geeneens een beat 'm up. Heerlijk om vijanden vast te pakken en de @#$% te slaan. *)