Welk Xbox Pakket?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Xbox Gamer, 27 jan 2004.

1. The Xbox Gamer

The Xbox Gamer Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een Xbox kopen maar ik weet niet welk pakket ik dan zou willen, ik weet wel dat ze het silver bullet pakket en het massive pakket verkopen, maar welk pakket raden jullie aan voor een beginner? :confused:

2. SilenQUe

SilenQUe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Silver Bullet , ik ook pas geleden gekocht , en echt een topper :D

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Dit Xbox pack bevat: Xbox, controller S met 3 meter kabel, game Halo combat evolved, game Midtown Madness 3, standaard AV-kabel + scart-adapter, aansluitsnoer en handleiding.

http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?productid=56359 en is het goedkoopste pakket €199,95

Silver Bullit is wat duurder en bevat Xbox + XIII + Rainbow Six 3

In dit pack zit de Xbox console, een controller en de twee games XIII en Rainbow Six 3. Zo kun je gelijk aan de slag met twee super spannende games. http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?productid=58846

deze kost echter €209,95

als je een echte Multiplayer bent en wie niet? Raad ik je het Massive pakket aan

Dit Xbox Massive Entertainment pack bevat: Xbox, 2x controller S met 3 meter kabel, game Halo combat evolved, game Midtown Madness 3, game Brute Force, Xbox Live 2 maanden proefabonnement, standaard AV-kabel + scart-adapter, aansluitsnoer en handleiding en kost €229,00

een echte must buy http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?productid=56360

-----------------------------------------
    Kortom koop de Massive Pack!

je krijgt namelijk 1 controller + 1 game voor 30 Euro meer!

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  4. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    2 andere packs

Grand Slam Pack: Xbox + 2 conroller S + Top Spin

Rosso Pack: Xbox + 2 conroller S + Project Gotham Racing

Allebei kosten ze 199 Euro.

Bron

5. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    IK zou, als ik hem nu moest aanschaffen het Project Gotham Racing pakket kopen en daar los (via internet bij bijvoorbeeld een play.com) Rainbow 6.

Beide spelen zijn in mijn ogen zowel leuk in de Single player als in de Multi player.

Succes met de aanschaf, want het is het beste wat je ooit hebt gedaan !

6. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    ik zou dan denk k ook Rosso nemen

7. The Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar voor het massive pakket gaat, ik hou van multiplayer.

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik zou voor de limitid edition gaan.

waarom?

omdat deze spellen een erg lange speelduur hebben ( dus dat je vele uren dat spel aan het spelen bent ) en niet duur is.

9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    die zitten ook allebei in het massive pakket... |:-
    alleen daar 'krijg' je ook nog brute force bij... (maar of je daar nou blij mee moet zijn :confused: )

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, met Brute Force niet zo, maar voor die 30 euri krijg je behalve Brute Force ook nog eens een extra controller en een beetje multiplayer fanaat heeft toch zeker wel twee controllers?

Ik denk dat het Massive Pack de beste keus is. ALs je voor goedkoop gaat dan misschien Rosso of Limited.

Overigens had die Rosso natuurlijk gewoon een Ferrarirode Xbox met een Ferrarirode controller moeten bevatten... Wat een gemiste kans... |:-

11. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox Gamer,

Ik kan je persoonlijk beide packs die shadow 9 presenteerd bijzonder aanraden! Je kan momenteel voor de xbox geen betere race / tennis game kopen en beide zijn erg leuk over live / multiplayer. Project Gotham Racing 2 is wat mij betreft echt een topper.

Die andere packs bieden wat oudere games aan die je voor een redelijk bedrag ook wel in de winkel kan vinden of op x-bazaar.

Wil je toch perse Halo en MM3 in je pack, ga dan voor de limited edition.. Brute Force is die 30 euro extra niet waard!

Lees btw ook reviews van de spellen in de packs om te kijken wat jou nou echt aanspreekt !

Meest voordelige pack : Silver Bullet pack, 2 recente games voor 210 euro.

Beste game pack(naar mijn mening) : Rosso Pack, Grandslam Pack

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet niet dat je een controller en Brute Force krijgt. Een controller is 40 euro, goede deal man!

13. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    True Crime + Halo + MM3 + 1 controller en natuurlijk een Xbox voor volgens mij € 209,-

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jep, de nieuwe actie krijg je bij elk limited edition (dus waar Halo en MM3 al in zitten enven als Massive) pack extra Halo en MM3!

Kijk eens in deze thread daar schreef ik onder andere het volgende?!

Op ben bezig geweest met XIII (gehuurd) en Rainbow Six 3 komt binnen kort welweer aan de beurt in een andere moeilijkheidsgraad... Deze twee titels bevallen mij erg goed, echter het is jammer dat XIII iets minder diepgang biedt dan R6 3 op XIII zul je eerder uitgekeken zijn..... (4-7 dagen) en R6 3 blijft ook leuk nadat je het hebt uitgespeeld... Ga je online (wat mij nog niet is toegekomen, helaas!) dan zul je vooral aan zowel XIII als R6 3 erg veel plezier beleven.....

Conclusie = Silver Bullit Pack !zie hieronder
    Overzicht van de bundels op dit moment:
    - DVD Remote Controlle + Minority Report + Ice Age
    - Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 + Brute Force (Massive Pack)*
    - Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 (Limited Edition Pack/Xmas bundel?)*
    - Xbox + 1 S-controller + True Crime (True Crime Pack)
    - Xbox + 2 (?) S-Controllers + Rainbow Six 3 + XIII (Silver Bullit Pack)*

8) * bevat ook twee maanden gratis Xbox Live! 8)

En het volgende:

- Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 + Brute Force (Massive Pack)
    Halo = een fantastische FPS shooter die ongetwijveld de titel verdiend: beste Xbox game ooit...

MM3 = een spetterend Race game waarbij alles uit de auto wordt gehaald om de finish te bereiken.. (verwacht geen realistische racegame als PGR maar wel een hoop lol zowel in singel- als multiplayer (ondersteund Live))

Brute Force = Halo uit het 3de persoons perspectief (geen regel rechte cloon) er leuk veel missies en een hoop characters in de multiplayer erg veel lol!

- Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 (Limited Edition Pack)
    Zie toelichtingen hierboven

- Xbox + 1 S-controller + True Crime (True Crime Pack)
    True Crime = Wanabee GTA maar wel erg leuk uitgevoerd, jij bent politie agent Nick Kang die de straten van L.A. velig/onveilig maakt.. Leuke missies zowel binnen als buiten, maar te snel uitgespeeld en te weinig diepgang en titel die better een keer gehuurd kan worden moch je niet kunne wachten op GTA double Pack!

- Xbox + 2 (?) S-Controllers + Rainbow Six 3 + XIII (Silver Bullit Pack)
    Rainbow Six 3 = een tactische game die er mooie grahpics biedt en bovendien nog er leuke singelplayer biedt naast de (veel gehoorde) multiplayer via Live..

XIII = fantastische cell-shaded (tekenfilm achtig) met een erg goed uitgewerkt (strip)verhaal... In de missies komen niet alleen scheit knalwerk aan bod maar ook sthealt missies zijn onderdeel van deze titel....

Ik hoop dat je er wat mee kunt!
    volgens mij heb je al genoeg info gehad over eventuele problemen met de Xbox!

Dus hopelijk kun je er wat mee.

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  15. The Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar zitten die spellen dan ook in een hoesje bij zo´n pakket?

16. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Bovendien kun je dit soort nieuws ook gewoon op XboxWorld.nl vinden onderandere de volgende artiekelen:

- Silver Bullit Pack

- Midtown Madness 3 + Halo (Limited Edition Pack)

Dus als je even de zoek functie gebruikt kun je al heel wat wijzer worden;) (niet wannabee!)

Ik kan je van harte Silver Bullit (helaas niet met Halo en MM3, dat zou mooi zijn8) ) aanbevelen! R6 3 biedt je een lange spoelduur en XIII prachtige graphics gecombineerd met leuke gameplay, wel vermelden min puntjes, R6 3 bevat GEEN headset... (Tip: vraag eens op X-bazar of iemand er een kwijt wil!) XIII ben je erg snel klaar mee (ook daar de zelfde tip ruilen/verkopen op X-bazar kun je er toch nog plezier van beleven?!, wil je dat niet dan nietis ook slechts een tip!)

Veel suc6!

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Helaas niet altijd, ik ging naar de Intertoys waar ze hun eigen Pack hadden gemaakt! Splinter Cell er apart bij en PGR hoesjes + boekjes alles compleet!

Soms zoals in de Sega Pack (momenteel niet meer verkrijgbaar) worden twee games op een CD gezet!

18. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee

als je zo'n limited edition hebt gekocht, dan krijg je die twee spellen in een papieren hoesje wat opzich wel jammer is..

maar het gaat uit eindelijk om het spel ;)

19. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Koop je een keer zo´n hoesje (zijn niet groen te verkrijgen) kopieer je een frontje en klaar is kees!

20. The Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nu weet ik alles dank jullie allemaal en nu kan hier wel een slotje op

Deel Deze Pagina