Welk Xbox Pakket?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Xbox Gamer, 27 jan 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    welk pakket ga je kopen xbox gamer of heb je gekocht? :) ... Misschien zoeken andere ook deze informatie en komen er straks andere pakketten op de markt

2. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb al een 2 zwarte hoesjes voor me spellen alleen nog geen frontje want ik heb nog geen kleur in me printer....

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan natuurlijk ook gewoon even naar een vriend E-mailen bovendien is de grotte nogal een probleem! Dus misschien kun je het beter een keer Copieëren

4. The Xbox Gamer

The Xbox Gamer Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar voor het massive pakket, ik koop rainbow six 3 wel een keer los.
    En dan heb ik 2 controllers, dat wou ik want dan kan ik tegen mij broer gamen.

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Relaxt pakket maar ondanks het feit je (een van) de beste shooters in huis haalt gaan Brute Force en MM3 snel vervelen! Denk er nog eens goed overnaar als je in de winkel staat!

Zoals ik al had vermeld, bij de Bart Smid is een actie gaande waarbij het True Crime Pack (o.a.) MM3 en Halo ook bevat voor € 209,-! Brute Force is niet echt de mooite waard, hoewel ik het wel een coole game vindt hoor ik vaak dat het meer minpuntjes bevat dan pluspuntjes.. Je bent gewaarschuwd.. ;)! Koop je nog één extra controllertje erbij.... Dan weet je het wel weer....

Game ze!

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  6. The Xbox Gamer

The Xbox Gamer Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo, maar ik koop later rainbow six 3 en dat is ook wel een goed spel.
    En soulcalibur 2 ga ik ook nog kopen, dus daar kan ik wel mee verder.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay er is weer een nieuw pakket

Microsoft Xbox Crystal Limited Edition + 2 controllers
    199,99 euro

De Crystal Limited Edition Xbox is voor gamers die van een geweldige game experience houden maar ook van stijl.
    Door het succes van de Xbox, zal deze speciale Xbox snel een collectors item worden.
    Zelfs al staat het console uit, de Crystal Xbox de mooie mix van een prachtig design, een krachtige game-console.
    Verder valt ogenblikkelijk de verbluffende grafische kwaliteit op, die drie maal hoger is dan bij andere consoles.
    Samen spelen, in de kamer of via Internet?
    Met een breedbandverbinding en vier gameports, waarop naar keuze gamepads, racesturen en headsets voor stemgestuurd spelen aangesloten kunnen worden, is de Xbox er klaar voor.
    En met de ingebouwde harde schijf en DVD-afspeelmogelijkheid kunnen games zonder onderbreking worden gespeeld.
    De speciale audio- en videoverbinding zorgen voor feilloze weergave op televisie en home-theatersystemen.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Persoonlijk zeg ik.. ze hadden er een spel bij moeten doen..

Ik vind het een mooie xbox om te zien. En als een xbox eigenaar zou ik hem ook best graag willen hebben.
    Maar ik denk dat als ik nu een xbox zou kopen dat ik dan toch voor een pakket met spel zou gaan.

Vanuit dat oogpunt zeg ik dan ook ze hadden er een spel bij moeten doen.

Overigens is dit een waanzinnige xbox om te case modden natuurlijk :)

9. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me een maand of twee geleden bij bart smit het True crime streets of LA pakket bestelt.
    bestaande uit:

-True crime
    -Halo
    -Midtown Madness
    -1 small controller
    voor 209.95
    :p

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kick, maar zijn er ondertussen nog nieuwe packs bij gekomen sinds 12-04?

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt natuurlijk het ROsso pack en het grand slam pack. De eerste met PGR2 en 2 controllers en de tweede met Top Spin en 2 controllers. Ik zag nu ook een RallySport Challenge 2 pack, met RSC2 en 1 controller. Ze zijn allemaal ongeveer even duur.

Ik zag bij de MEdiamarkt Rotterdam Alexander dat het Rosso Pack uitverkocht was, Het grand slam pack kostte 189,- euro en het RSC2 pack was 195 euro.

De crystal Xbox stond er ook nog voor 199 euro met alleen 2 controllers, maar ik vind de crystal xbox er een beetje el cheapo uitzien eigenlijk. Doorzichtige kunststof wordt altijd lelijk na een aantal jaar.

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw bij BS het Ninja Gaiden pack.

Deel Deze Pagina