yo, weet iemand waar je MIDI files kan downloaden?... gewoon via je pc want WAP is te duur ... het liefst natuurlijk hiphop maar andere zijn ook goed :d ik heb wel een site maar daar staat niet al te veel op http://www.rci.rutgers.edu/~mkstyles/music.htm
Hoe zet je die midi files dan naar je mobiel? Ik kan het via imode e-mail doen, maar of dat werkt is 2e...
Je kunt de polifone ringtones overzetten via een datakabel... Ik heb de ringtones gedonwload met kazaa... gewoon 'polifonic ringtones' intikken bij het zoeken... Dan krijg je vaak een gezipt pakketje met heel veel ringtones... Mazzelz DaNoS
Mijn telefoon heeft alleen infrarood. Daar moet ik ook nog maar eens adapter/infrarood poort voor pc zien te vinden voor leuk prijsje om pol ringtones en wallpapers op mobiel te zetten.
Mocht je een laptop in je bezit hebben (of je pa), de meeste laptops die de afgelopen jaren zijn uitgebracht hebben standaard zo'n poort. Erg handig, ik gebruik hem ook.
Weet je toevallig ook hoe het eruit ziet? Waar ik het aan kan herkennen? We heben 2 laptops die een half jaar oud is of sow, maar hoe zet ik 'm dan aan?
Het ziet er gewoon uit als de voorkant van je TV afstandsbediening. Gewoon een donker rechthoekig stukje plastic, vaak staat er ook een infraroodtekentje bij. En als het goed is hoef je die niet te activeren, leg gewoon je telefoon ervoor met zijn infrarood poort geactiveerd. Dan herkent je laptop, iig bij Windows XP, welke telefoon het is.
Als je infrarood op je mobiel aanzet en je legt hem ernaast herkent je laptop automatisch je telefoon.
ik heb een 6600 die heeft infrarood en bluetooth... maar er zit ook een SD geheugenkaartje in... en die kan ik zo in me pc steken en dan daar dingen naar kopieren...
Heb helaas geen laptop. Schijnt dat zo een infrarood adapter voor pc nog best duur is (rond 40 euro ofzo). Voor dat bedrag kan ik wel een zooi ringtones en wallpapers downloaden.