Hulp bij keuze nieuwe TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brabus Freak, 28 jan 2004.

1. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik boven op een 37cm game (op mijn kamer) vind ik dat het maar is tijd wordt een nieuwe tv te gaan aanschaffen.
    Ik wil zoiezo een sony, ben opgegroeid en opgevoed met dat merk en ik wil niks anders. Nu heb ik 3 tv's gezien, welke zouden jullie nou kiezen?

1. Sony Wega Trinitron 70 cm 50Hz €450 (KV-28LS35)

Voordeel: de prijs
    Nadeel: 50Hz

2. Sony Wega Trinitron 70cm 100Hz €650 (KV-28FX68 )

Voordeel: 100Hz
    Nadeel: de prijs

3. Sony Wega Trinitron 82cm 100Hz €779 (KV-32FX68 )

Voordeel: 100Hz, en GROOT
    Nadeel: de prijs is wel erg hoor :mad:

Ik kan ze alledrie betalen, maar aangezien ik ook nog wat dingen voor mijn pc wil kan ik bij de 1e wat meer kopen als bij de andere.
    Ik twijfel echt helemaal... Is een 100Hz echt zo veel fijner? maakt die grootte zoveel uit? Vertel het mij!

Laatst bewerkt: 28 jan 2004
  2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vind het verschil tussen 50 en 100 hertz niet zo groot. Ik zelf een Philips 28 inch 50 herz en ik ben er zeer tevreden mee

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het verschil tussen 50 en 100 Hz persoonlijk wel erg verschillend. Als je bijvoorbeeld een 50 en een 100 hz tv naast elkaar zet zie je dat het beeld van een 100 Hz veel en veel rustiger is. Als je kijkt naar een 50 Hz zie je het beeld trillen en kriebelen. Ik zou dus gaan voor een 100 Hz tv. :)

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het verschil van 200 euro voor een TV met 100 hz ipv 50 hz vindt ik persoonlijk wel groot. Ik zou als ik jou was ook ff kijken naar andere ingangen en aantal scart kabels en ook of er een RGB (mooier beeld voor xbox) en s-video om je computer er aan te kunnen sluiten. Zelf heb ik een Samsung 70 cm breedbeeld en die is wel aardig, maar volgende keer moet die wel grator, 92 cm of een beamer, daar wil ik wel voor gaan!

5. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het beeld is veel rustiger en je gamed veel relaxter
    Ook, is het beter voor je ogen, maja dat is minder boeiend

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Die 82 cm 100 Hz is de mooiste uit je lijst en ja je ziet veel verschil tussen 50 en 100 Hz. Dus die 82 cm 100 Hz zou ik nemen, echter.

Die kast is groot en zwaar (meer dan 60 cm diep, 82 cm doorsnede en 40 kg) en is een stukje duurder dan je andere keuzes. Heb jij daar ruimte voor? en heb je het geld ervoor over?

Toch zaken die ik niet voor jou kan beslissen. Ten slotte. Alle drie hebben 2 scarts, met 1 als RGB aansluiting. Dat is dus allemaal gelijk.

7. Brabus Freak

Leuk Bevonden:
    2
    Plaats is geen probleem.
    Maar zoals ik zeg...
    Ik kan de goedkope nemen, en dan kan ik nog wat spullen voor mijn pc kopen...
    of die dure, maar dan is mijn geld echt op

8. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Mayb kan je jezelf ff afvragen of je die grootste wel nodig hebt? of dat je ook wel gelukkig kan zijn met die kleinste en dan een leuke case mod:) of nieuw videokaartje ofzo:)

persoonlijk zou ik voor de kleinste gaan.. kheb liever twee dingen in mn kamer beter.. dan 1 ding in mn kamer veel beter:) maar dat is natuurlijk heel persoonlijk:)

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu al een tijdje rond te zwerven bij de tv's van sony op hun site.. en die 'rear projection'dingen zien er wel stoer uit.. alleen kheb geen id wat het is.. en ik kan het op de site ook niet echt vinden..

heeeeel klein beetje off topic mag toch wel....:'-(

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar heb je liever in goed ding wat lang meegaat, en waarvan je veel plezier van hebt, of 2 dingen waar je misschien minder plezier van hebt en minder lang meegaat. Ik zou gewoon eerst kopen wat je het belangrijkst vind. In jouw geval of nog even op die andere tv gaan spelen en nog wat pc spullen kopen of eerst een nieuwe tv kopen en dan die pc spullen. Het is maar waar je het meeste waarde aanhecht.

11. Brabus Freak

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is eigenlijk een soort beamer, maar dan wordt het beeld van achter in de tv geprojecteert op het scherm, wij hebben het en het is echt compleet _O_

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ga voor de 82cm 100 hrz.. heb ik zelf ook en bevalt uitstekend... wil wel weer wat groters eigenlijk na 3 jaar }:] Maar ga voor de grote met 100 hrz... je gaat spijt krijgen als je die kleine koopt, trust me;)

Hehe.. I want bigger tv... of projector :+

}:] :D :cool:

13. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 3 tv's op mijn kamer

2 kleinere van 50 cm en een grote van 3800 euro

maar als ik you was zou ik toch voor en 100 hertz gaan ;)

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wattafak moet je met 3 tv's? 3 voetbal wedstrijden tegelijk kijken? Of 1 tv voor je Ps2, 1 voor je xbox en 1 voor je Gamecube. Ik heb er 1 en dat vind ik meer dan genoeg :).

15. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
    Rezerve of als mijn m8 komt met zijn x box moet hij dan zijn tv nie meenemen *)

16. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    goed punt:).. ligt er idd een beetje aan hoeveel geduld je hebt:) als je het à la minute wil hebben dan kan je het beste mijn id gebruiken. Als je gewoon wil hebben wat je gewoon MOET HEBBEN, dan kan je idd het beste voor het id van Rick12 gaan.

17. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je de tv via een internetshop bestellen? Kijkende naar de zeer lage prijzen die je erbij hebt gezet. Zo ja, check dan wel even goed de voorwaarden op de website vooral met betrekking tot de garantie enzovoort. Veel succes met kiezen!

Deel Deze Pagina