Yo, klinkt een beetje "fout" maar het is niet minder waar. Ben nieuw met XBOX Live en heb alleen mm3. Koop vanmiddag PGR2 en zoek wat Nederlandse gasten om mee te racen, alleen ik ken niemand in mijn buurt die XBOX live heeft. Zodoende, is er iemand die mij kan betrekken in een nederlandse "scene"? Groetjes, MrWolf23 (=mijngamerstag)
en anders mag je mij ook wel aanmelden oor. Heb mijn friendslist vol staan met nederlanders (letterlijk)
Je moet gewoon jezelf zijn, en je krijgt vanzelf wel wat vrienden. Want aan vrienden die je zomaar toevoegd heb je niks.
Yep net als wat Tinman zegt. gewoon wat spelen.. en je vind vanzelf wel Nederanders als het een beetje een leuk potje is voeg je ze gewoon toe.. Niet echt heel moeilijk lijkt mij
Als je NL achter je naam had gezet hadden al meer Nederlanders je toegevoegd denk ik.Als ik iemand met NL achter z'n naam heb staan voeg ik hem toe.
ik heb altijd een hekel aan mensen die me alleen maar toevoegen omdak nederlands ben, daarna zie ik ze 9 van de 10 keer nooit meer..
ja of gelijk al een friends request sturen als je nog geen potje gespeeld hebt. meestal pas ik mijn friends list na een tijdje weer aan. als ik mensen een tijdje niet online zie, dan verwijder ik er weer een aantal.
ik speel altijd maar met 1 groep, heb ook maar 17 friends, krijg wel eens een friendsrequest. accept ik em, en als ik er 2 dagen niet mee gespeeld heb dan verwijder ik ze alweer.