Xpand Rally

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 30 jan 2004.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Xpand Rally word een nieuwe Rally-game van Poolse komaf. Hij moet de concurrentie aangaan met de Colin McRae-serie, en natuurlijk Rallisport Challenge 2.

De vooruitzichten zien er goed uit, als je kijkt naar de screenshots.
    Er zit een soort van Career mode in het spel, wat het natuurlijk aantrekkelijker maakt om te spelen, dan wanneer je alleen maar stages zit te rijden. Natuurlijk is dat ook nog het geval, maar een Career mode geeft je altijd die extra binding met het spel.

Het komt eerst voor de PC uit en daarna word een Xbox versie gemaakt.
    Verwacht dit spel eind dit jaar op de Xbox!

Wat denken jullie ervan? Kan het echt de concurrentie aangaan met CMR en RS2?

Hier alvast wat screenshots:

2. DonScorpion

DonScorpion Guest

Kword er stil van. Als de gameplay net zo goed is als de graphics ben ik verkocht :)

3. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben altijd gek geweest van rally games.
    Dus is het altijd mooi alsd er weer een neiuwe komt.
    Jammeer dat we eerst weer even moeten wachten op de game maar ik hoop dat het niet te lang duurt voormmijn gevoel.
    de screens zien er goed uit.
    Ik hoop datt debesturing ook goed is maar ja we zullen zien

4. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook behoorlijk groot op de frontpage.......

5. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    even wat screens gezocht sjonge jonge wat is dat voor taal dat pools:)

6. DonScorpion

DonScorpion Guest

offtopic: FF een vraagje dan, hoe moet je plaatjes posten zoals er net gedaan is?

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aller eerst kan je dat vast wel ergens vinden maar je meot een link van een plattej hebben en die moet je dan gewoon in typen tussen
    als je geen link hebt maar wel het plaatje ga je naar een image uploader en dan load je hem up en krijg je een link

maar nu weer ontopic

8. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch zeker!

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

Beetje moeilijk om te zeggen of het de concurrentie met de toppers aankan, omdat screens soms een beetje misleidend zijn. De makers van de colin reeks hebben al veel meer ervaring en het bedrijf dat met xpand bezig is, is volgens mij relatief onbekend. Maarja wie weet :)

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Als je onbekend bent, kan je misschien nog wel een goede kwaliteit game leveren, teminste de screens zijn van zeer goede kwaliteit hoop echt dat dit iets moois wordt!!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat weet ik, anders wist ik het namelijk ook niet!
    Maar ik heb er een thread voor geopend om er uitgebreid over te discussieren/speculeren. :)

12. DonScorpion

DonScorpion Guest

Dat zeg ik ook niet, kijk maar naar bungie. Zij waren ook vrij onbekend voordat ze halo uitbrachten (denk ik).

13. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das waar maar zo te zien ziet het er heel goed uit.
    Maar als je onbekend bent krijg je waarschijnlijk ook niet altijd de publicitijd die je verdient maar ja ik hoop dat het een best seller wordt

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik geef pas mijn indruk over dit spel zodra ik een filmpje heb gezien/ demo heb gespeeld.

Plaatjes willen niets zeggen... veel games zijn zo in begin veel gehyped en achteraf bleek het maar middelmatig te zijn.

Laten we eerst maar is Rallisport Challenge 2 verwelkomen ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is waar, maar we zien niet vaak in-game screens in een vroeg stadium van een game.
    En die zijn er van dit spel wel, en zien er goed uit!

De meeste screens van een game die dit stadium verspreid worden zijn renders. (kijk maar naar Splinter Cell: PT)

Maar we zullen zien wat het word! :)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het doet leuk aan. Er komen een aantal ogenschijnlijk grote rallygames aan; Rallisport 2, Richard Burns, Xpand en nog een geloof ik. Allemaal lijken ze op het eerste gezicht boven gemiddeld en dat brengt natuurlijk goede hoop voor de toekomst.

Deel Deze Pagina