ik heb splinter cell gekocht en er zat een bonus cd bij met drie xtra lvels en ik zit vast bij kolacell. als je bij de generaal alexabdrovisch ben(hij praat tegen een van zijn manschappen) kom ik niet verder zeg ff hoe ik verder moet?
je moet die bewaker eerst doodschieten, dan is er ergens een ventielatiegang, dan kom je boven hem uit en spring je naast hem. je pakt hem vast schiet de 3 bewakers neer die je daarna tegenkomt (dit kan best moeilijk zijn, je kan ze volgens mij ook eerst doodschieten). loop door de lazerruimte en gebruik zijn hoofd om de deur open te maken. (ik kan er een beetje naast zitten, is al lang geleden)
Ja die krijg je bij een blad volgens mij, is zeg maar voor mensen die geen xboxlive hebben en ook die andere 3 levels willen kunnen spelen....
Okee, dan zal ik wel een antwoord op je vraag geven Je moet het volgende doen: Nadat het filmpje afgelopen is snipe je de soldaat vanaf daar, achter de dozen (niet alekservich) als hij op de trappen loopt. Wanneer de kolonel weer teruggaat naar zijn gewone loopje, moet je over de dozen springen, de ventilatieshaft in (recht voor je neus) en dan stilletjes wachten zeg maar als je in het plavon zit. Wanneer de kolonel zijn rug tegen je keert, drop down en sneak stilletjes naar hem toe om het te grijpen. Doe dit snel, want hij staat er maar voor een paar seconden. Wanneer je hem hebt zal er nog een soldaat ergens spawnen, hij kan door de gangen gaan wandelen, dus pas op voor hem. Ga naar de ruimte waar eerst lasers waren, die zijn nu weg. Er zijn 2 mensen in de ruimte, die natuurlijk niet/nauwelijks op je zullen schieten omdat je hun kolonel gegijzeld hebt, dus grijp je kans en headshot 'em! Wanneer de allebei dood zijn, ga met alekservich naar de retinal-locked door en open je weg naar een nieuwe kamer. Dit stukje hierna kàn moeilijk zijn, het ligt eraan hoeveel wall mines je hebt, als je de hebt, plak de allemaal op de dubbele deur en snipe de soldaat die met de computernerd zit te praten. Grijp de computernerd, en zet hem aan het werk op de rode computer. Schrik niet, het is maar de muziek, sla de nerd neer en probeer je een beetje te verstoppen in enige schaduwen en geniet van het vuurwerk, omdat er 5 soldaten allemaal via de dubbele deur met wallmines gaan. Sommige soldaten kunnen de knal overleven (nooit meer dan 2) dus die zal je moeten snipen. Pas op, het zijn elites, dus je moet nek/keel shots maken, headshots werken niet bij deze gasten... Na dit vermoord je de nerd d.m.v. een headshot en ga dan weer naar boven naar de dubbele deur. De deur die eerst gesloten was op de zolder is nu open. Vanaf hier kan je het zelf wel weer, het enige wat tussen jou en een "mission succesfull" screen staat zijn enkel wat soldaten. Veel succes en als je nog problemen hebt, stuur maar een PM. Groetjes, Max
Bij de classic versie van Splinter Cell zit ook een extra cd met de 3 extra levels! Dus hij zal die wel hebben gekocht ofzo.