De game ligt voor €30 in de schappen, maar ik snap het niet helemaal met dat betalen enzo, kan iemand dat me een beetje uitleggen hoeveel enzo? Thx.
Iets meer aandacht besteden aan een wat duidelijkere topictitel zou niet verkeerd zijn geweest XTM. Tevens had je via de zoekfunctie onderstaande link kunnen vinden die gaat over het betalen in Phantasy Star Online. Klik En voor een uitgebreide review met alle info over de game had je ook even kunnen zoeken op de frontpage. XBW Phantasy Star Online review
Je kan het spel niet offline spelen. Een vriend van me had het gekocht em kwam erachter dat je er live voor nodig had. Er is dus geen offline mode. Wel raar dat het op de gamecube wel een offline gedeelte bevat.
idd, ik had hem ook gekocht maar kn hem ook niet offline spelen. misschien kan je hem wel ofline spelen als je een live acount hebt. Maar dat weet ik dus niet zeker. een beetje onlogisch allemaal
staat toch op verpakking of het LIVE nodig hebt om te werken???:{ :{ :{ echt dom, halen en gewoon niet kijken wat er op verpakking staat!!!! HAHAHAHA
Ik denk dat iemand een slotje vergeten is Ben het met Gothic eens, deze thread getuigt van weinig aandacht, en daarnaast is dit op het forum al wel te vinden. Vandaar alsnog een slot