zou het niet beter zijn om van spellen waar veel over wordt gepraat (bijv PGR2) deze niet meer een centrale tread te geven maar een aparte hoek in het xbox games forum? Lijkt me technisch niet zo moeilijk en op die manier kan iedereen zelf een tread openen over bijvoorbeeld PGR2, deze tread heeft nu al 2000+ en is niet leuk om door te lezen, ik vindt deze manier ook volledig achterhaald en zou beter moeten kunnen. denk dat veel mensen hier blij mee zouden zijn Erkan
Centrale threads houden we sowieso niet onwijs meer van, althans, niet zo geforceerd. Er ontstaan wel grote topics waar men over van alles en nog wat kan praten wat betreft PGR2 (bv), dit omdat daar kleine topics voor maken nutteloos is. Heb je een leuke discussie, of een echt vraagstuk dan kan dat buiten zo'n groot PGR2 topic om, in een aparte. Een geheel los forum daar voor zien we totaal niet zitten. Dat wordt simpelweg te rustig ín dat forum en te druk op de voorpagina van het forum.
ik denk dat het aantal posts niet minder zal worden als er een aparte forumsectie zou voor zou komen, het ''lijkt'' misschien wel alsof er dan minder gepost gaat worden maar het aantal is dan simpelweg verdeeld over meerder treads betreffende het spel, ik denk zelf dat er op deze manier meer gepost gaat worden omdat het veel overzichtelijker gaat worden en mensen in een oogopslag kunnen zien over welk onderwerp de tread gaat, dat is nu met de centrale treads niet het geval. ik bedoel trouwens niet dat het een geheel los forum moet worden maar dat de opbouw er bijvoorbeeld zo uit komt te zien: Xboxworld.nl Forums > Xbox Games > Xbox Games Forum > Project Gotham Racing 2 > Snelste tijden Sydney (in het gamesforum) vanuit professioneel oogpunt gezien zou het op zijn minst getest/onderzocht kunnen worden toch? (polls?)
dat deden ze bijvoorbeeld wel met kotor, omdat die game gewoon heel groot is, en heel veel over werd gepraat, misschien doe ze het weer als er weer een groot spel komt.
Ja ik snapte je opzet, maar het lijkt mij niet dat dat de duidelijkheid ten goede komt . Ik zie niet wat er mis is met de huidige situatie trouwens. Mensen zonder Xbox Live kunnen terecht in een speciaal gebouwd 'tijden topic' en een ieder die andere problemen of vragen heeft kan daarmee terecht in het grote PGR2 topic. Dat loopt niet over van posts en blijft in mijn ogen nog redelijk overzichtelijk.
Helemaal mee eens, als je een vraag hebt over een spel gaat het altijd zo: 'dit is al eens besproken, kijk maar in de centrale thread'. Kan je weer 20 pagina's bucht doorlezen om erachter te komen dat op de 21 het antwoord van je vraag staat
die zoek functie werkt voor geen meter. En het is veel handiger om gewoon een apart forum deel te maken voor bepaalde games, want stel je nu een vraag in zo'n grote thread dan krijg je er 9 van de 10 keer geen antwoord. Maak bv. aparte delen voor bepaalde games tot en met drie maanden nadat de spellen ui zijn gekomen en dat ze na die drie maanden verdwijnen. Dat lijkt mij veel handiger want zoals het nu gaat werkt het forum k*t
Is het geen idee om het games forum te onderverdelen in genres? Dus een forum voor Actiegames, Racegames, RPG's, etc. (net als op gamer.nl)
Dat is het! Ik ben het volledig met je eens! Meer hoef ik niet echt te zeggen, wou gewoon duidelijk maken dat ik het een zéér goed idee vind en zo is het ook overzichtelijk als iemand naar een game zoekt dan de zoekfunctie te gebruiken. Wie is er nog voor? Ik in ieder geval! Greets, -:-xbox-freack-:-