dat is toch gewoon een hotel waar gasten toevallig hoeren mee naartoe nemen. t hotel waar je die kerel in dat witte pak moet vermoorden?
hahaha, dwaas maar je hebt gelijk, mooie stijl.... Toch denk ik dat je GTA: VC beter vindt, meer schieten en auto''s....
jep de mafia sfeer ruled daarom is ie beter en hij is mooiere en btw over die hotel waar ze die hoeren mee namen ik heb me dus vergist tis dus een hoerenhotel heb eigenlijk nog nooit een hoerentent gezien, misschien zo'n grote circustent met allemaal kooitjes waar de hoertjes kunnen zitten
Ja, ik zit er ook al zwaar lang op te wachten, maar binnekort is het dus zo ver kan de screens niet posten, computer doet vaag maar hier zijn er een paar. Ziet er niet verkeerd uit dacht ik zo *)
Die game moet dan wel 29,95 gaan kosten. Zou het schandalig vinden als je er 59,95 voor moet neertellen terwijl je de PC versie voor 10 a 15 euro uit de budgetbak kan halen...
WAAAROM DOE JE DAT DAN NIET???? ik doe het niet omdat me comp zuigt en hij het niet kan hebben. maar denk je nou echt dat ze hem voor 29.95 gaan uitbrengen er zijn al zoveel games waar je de volle prijs moet neerdokken ook al zijn het rechtstreekse porten van pc games of ps2 games
Ik vind het er niet uber kut uit zien maar ook maar ook niet heel mooi! Maar ik zit hier al een tijd op te wachten en ik kan niet wachten tot ik hem heb! JE kan hem trouwens pre-orderen bij www.gcshop.nl Ga ik ook nog even doen!
16 januari dan komtie in ieder geval in frankrijk uit hebk gezien in parijs zal in nederland snel daarna zijn lijkt mij ook vette game
Het spel is als het goed is vandaag uitgekomen. Ik heb effe gekeken bij gamerankings.com en mafia krijgt lage cijfers. Op de ps2 scoort die gemiddeld een 6,7. De poort van pc naar ps2 is een beetje verpest. Meer info daarover ga je naar gamerankings.com en zoek op mafia.Hopelijk is de xbox versie aan de betere kant. Xbox review moet nog komen.