Ik heb het spel eerst op de light side uitgespeeld en ik ben al een tijdje bezig met de dark side maar het is helemaal hetzelfde! ik ben nu met mijn ship gecrashed en ik zou wel eens willen weten of ik het wel goed gedaan heb!!! ( cool spel! )
Het spel volgt in hoofdlijn wel hetzelfde pad, echter jouw keuzes kunnen er een andere wending aan geven. Moet je dus wel evil antwoorden geven.
het spel wordt pas egt anders met dark side als je de keuze moet maken tussen de twee kanten tegen het einde van de game. als je op de unknown planet komt zul je dat wel zien
yep dat klopt, dat hebben ze er later weer uit gehaald... vandaar dat vet veel NPC gasten zeggen dat je naar een winkel moet...
Ah ok, ik dacht al dat ik iets vergeten was ofzo. Wel beetje irritant als je het niet weet. Je komt dan een ventje tegen die zegt dat hij niet meekan met het racen omdat z'n bike niet upgegrade is en dan kan je hem helemaal niet upgraden...
ik kon dit spel vandaag hebben, als ie niet was uitverkocht nu moet ik nog 2 weken wachten voordat hij er weer is
Kan je inderdaad beter op xbazar of via pm bespreken. Offf je bezoekt is een webshop, die hem ook verkopen voor een kleine prijs en hij splinternieuw is. Denk hierbij aan gcshop.nl of gamerelease.nl.
Deals doe je maar op X-bazar of via PM's. Deze thread verhuis ik ondertussen naar Games help en cheats