[XOne] [centraal] 2 months free trial/ 2 maanden gratis Live (VRAGEN)

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 30 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tankman

Tankman Ruler of Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Of je vraagt natuurlijk heel aardig aan je ouders of je ff de CC mag lenenO-)

2. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    die hebben ze niet en ik ben nog geen 18!!
    is er echt niks anders een wallie dinges ofzo??
    wel lomp zeg hebbe ze geen rekening met mij gehouden:'-( :'-(

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee... kan niet ... misschien komt er in maart een andere oplossing ... maar voorlopig nog niet

4. Xyber

Xyber My name is sam!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er al iemand hoe je je account op kan zeggen voordat de 2 maanden voorbij zijn, want ik heb eigenlijk geen zin om extra te betalen met me CC en ik dan geen headset heb. Heb nu echter even geen geld voor een starterskit, dus als je een oplossing heb, laat effe van je horen! :)

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je toestemming geven om door te gaan met xbox live. Dit vragen ze pas aan jou als die 2 maanden voorbij zijn.

(volgensmij stond het antwoord in deze thread ;) , dus kan je zelf nog even kijken:) )

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou deze thread eens doorlezen ... ik denk dat deze vraag al heel vaak gesteld is ;) ... ik zal een hint geven

Microsoft bellen .... het nummer staat ook in deze thread of op www.xbox.com

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus ik heb nu een 2month trial en daarvan voer ik het nummer in en ik heb een creditcard (mijn ouders dan maar ik mag hem gebruike, thnx parents_O_ _O_ ) en na 2maanden kan ik nog een starterkit kopen zodat ik een headset heb?

En behoud ik dan ook mijn gamertag?
    Ofniet?

Need help!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    That's correct :)

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je ook 2x een trial gebruiken?
    En hoe verleng je een trial na 2maanden met een starterkit?

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    1: Nee, dat kan niet, tenzij je de 2e keer met een nieuwe gamertag gaat werken. (Dus niet verlengen).

2: Door in account management het nummer van je starterskit in te voeren.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Even ter bevestiging voor mijzelf:

Mijn Live-abo loopt 13/03 a.s. af. Ik heb daarover een mail gehad
    waarin stond dat mijn abo zonder wederbericht per maand zou worden verlengd voor € 6,99 per maand.

Dat vind il persoonlijk schandalig duur! Eerst je een kit laten aanschaffen met headset en demos + een jaar voor € 59,95
    en vervolgens maandelijks verlengen, zonder iets extras voor
    bijna € 84 per jaar !!!!

Nu lees ik hierboven dat je ook met een starterskit kunt verlengen? Klopt dit? en klopt het dat FRS starterskits voor €30 verkoopt.

Want ik ga echt niet alleen voor de live service € 84 per jaar betalen. Dan kan MS de boom in. 8)

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst kijken en dan pas schreeuwen.

Eerstens loopt er over die verlengingsmail al een topic waar je de nodige informatie uit kunt halen en tweedens heeft jouw verhaal niets te maken met "2 maanden trial kaartjes". Dat is lekker duidelijk.

Bovendien is al vele vele malen op het forum gemeld dat je kunt kiezen uit drie abonnementsvormen waarvan er één verlenging met een starterskit is. Als je de juiste thread opzoekt vind je alles wat je weten wilt. Tip: Zoek op "verlengingsmail".

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je ook die 2 maanden subscription code intypen zodat je voordat het weer met een jaar verlengd wordt het eerst met deze 2 maanden verlengen en dan pas met een jaar?

/edit misschien is het al eerder beantwoord maar het zijn nogal veel reacties allemaal.

Ik had die mail trouwens ook gehad en MS gebeld maar zij zeggen dat als je in je xbox menu je betaling op annual hebt staan je gewoon 60 euri per jaar blijft betalen... Dus dat zal dan wel kloppen lijkt me, maar het is tegenstrijdig met de mail van ms.

Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, wat de helpdesk zegt klopt (weer eens) niet.

Je kunt *niet* met een trial kaart verlengen.

Je kunt *wel* met een starterskit verlengen.

Als je met een starterskit verlengt wordt er *niet* van de credit card afgeschreven.

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus, als ik alles een beetje goed begrijp, heb je dus de eerste 2 maanden gratis met zo'n kaartje, dan verleng je gewoon je account met een starterkit voor een jaar.

Ook nog ff een vraagje: is het makkelijk om te verlengen als je 2 maanden bijna op zijn (ik heb namelijk nog geen live maar da komt er wel)

16. Dizzle

Dizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 months

Pejannl
    ik heb ook 2 months trail en ik wil een starter kit kopen
    maar.....Waar voer je die Code van je starter kit in om je account te verlengen ?? want ik wil niet mijnn oude account kwijt :confused:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: 2 months

1] Ga naar Account Management en selecteer jouw Xbox Live account.

2] Selecteer Subscription. Je ziet nu de gegevens van je huidige maandabonnement.
    Selecteer Modify.

3] Voer de laatste vier nummers in van de creditcard waarmee je voor Xbox Live betaalt.

4] Selecteer Subscription Code.

5] Voer de abonneecode in die je vindt op de abonneekaart in je Starter Kit.

en je bent klaar ;)

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thnx man

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien is het al voorbij gekomen ergens anders. Maar klopt het dat die actie van een gratis game niet van toepassing is op 2 month trial kaarten?

20. Dizzle

Dizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx Fardo
    Nu snel ff die starter kit kopen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina