Hey daar, Ik wou vanmorgen mijn xbox is op de grote B&O televisie aansluiten maar kreeg hem maar niet aan de praat ik vraag me nu af wat het probleem is heeft misschien een van jullie mensen ook een b&o televisie.. en daar wel de xbox opaangesloten
Een soort Rolls' Royce of Rolex onder de TV's B&O werkt volgens mij tegenwoordig allemaal op HDTV, dan heb ik dacht ik zo'n Advanced Scart Gedoe nodig.
ALs het een HDTV is, heb je den ik niet voldoende aan een Advanced scart cable, maar moet je volgens mij zo'n HDTV-pack kopen, ik weet niet waar je die kunt kopen, want die worden vooral in amerika verkocht.
hmmz, als ik dat er allemaal voor moet kopen, dan laat ik hem liever op mijn andere televisie B&O sucks
Eerst stond mijn Xbox beneden, en wij hebben daar exact dezelfde tv. Deed het perfect, controleer alle kabels ?
Anders heb je waarschijnlijk deze kabel nodig: http://www.xbox.com/en-US/hardware/highdefinitionavpack.htm
?? Daarmee bedoel je dus dat een B&O beter is dan andere tv's. Dat is dus absoluut niet waar want de b&o tv's gebruiken gewoon philips onderdelen die dus ook op de topmodels van philips zitten en die vind ik vaak mooier. B&O is leuk maar er zijn mooiere merken.
B&O is een duur design. het word ontworpen door een bepaald kunstenaar ofzo, en die maakt ook nog allemaal andere shit en daardoor word het zo'n duur product
Precies, zelfde als met Loewe ook zo'n design televisie, je betaalt meer voor het ontwerp dan de inhoud.
werkt perfect, wij hebben ook een B&O http://www.bang-olufsen.com/sw182.asp deze hebbe we, gewoon aansluite aan de pinnekes en da moet lukken...
Nee dat zeg ik niet, een Rolls Royce rijdt langzamer dan een gemiddelde Peugeot, Opel, Citroen, enz. En een Rolex geeft de tijd ook niet beter aan dan een prul van de kermis, tijd is tijd. Ik doelde op het design, like Sab-Zero uitgelegd heeft, want dat is bij zo'n Rolls Royce of Rolex wél mooier...
Als je alles hebt aangesloten en je doet je xbox aan waar moet je dan naar toe gaan, schakeld hij automatisch over naar de xbox of moet je hem op een andere channel zetten
Als je een advanced scart kabel hebt schakelt de TV automatisch naar het extern kanaal, bij een gewone xbox scart moet je de TV zelf op ext. zetten.
Ik heb ook B&O tv maar het is lastiger dan bij andere TV's om op het kanaal te komen ! (iedergeval de mijne) Je moet eerst naar Menu dan naar Input en dan met de pijltjes schakelen naar AV1 of AV2 enz. en dan menu weer weg doen. Diep treurige shit...
X-commander ik had al geprobeerd wat jij zie maar het werkt voor geen ene flikker, echt klote systeem heeft B&O