Yoo Gasten, Wat vinden jullie nou echt de vetste Xbox Multiplayer games? En dan heb ik het niet ove XBoxLive of Network... Als ik zo rond kijk zijn er weinig echt goede multiplayer games om met z'n 4en te playen. En dan bedoel ik games waarbij je ELKAAR af moet knallen en niet met een team, of racegames. Laaaater! Tom*)
misschien kun je ook even in deze tread kijken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=43469
XIII en Timesplitter's 2 zijn wel evt tegen bots. Als missie's is conflict desert storm 2 ook wel leuk
Ohja pgr2 vergeten , speel ik meestal op xboxconnect met 8 spelers , maar de "gewone" multiplayer is ook geweldig!
James Bond: Agent Under Fire is ook heel gaaf om met z'n vieren te spelen. MOHFrontline vind ik trouwens echt slecht om tegen elkaar te spelen, ten eerste is het helemaal niet mooi uitgewerkt en de levels zijn veel te donker en te klein.
Kan me iemand vertellen welke FPS je met bots kunt spelen (dus niet zoals Halo) Ik ken alleen TImeSplitters2 en XIII
en Red Faction 2 volgens mij.... Maareh... een van de grootste MP games (zonder bots) is toch wel Metal Arms: Glitch in the system
Vind dat ook echt zeer teleurstellend. Er zijn maar een paar titels geschikt om met je vrienden op 1 tv samen te spelen. Er zijn genoeg live titels alleen splitscreen en linken (dus graag met meer dan 1 per xbox) is echt een ondergeschoven kindje bij xbox. Shame on you Bill!
Indeed! Oke thnx gasten... Weinig racegames komen er bij jullie uit haha! Dus conclusie als ik een leuke avond heb met wat vrienden en we gaan xboxen: Halo, MOH Frontline en Bruteforce spelen!!! Deze kan je toch echt splitscreenen hè met z'n 4en....?!!?! Thnx Nu zit ik te twijfelen tussen MOH Frontline(18 pond) Halo(32 pond) en TimeSplitters(15 pond). Voor welk zouden jullie gaan?