Socom I/ii ???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DCS_okkies666, 2 feb 2004.

1. DCS_okkies666

DCS_okkies666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo nerds :D
    w8 niet gelijk gillen als speen vaarken
    admin niet gelijk delete/move/banne of wat dan ook (poste mag wel :D

ik ben okkies666 betatesternerd van playstation online leader van dcs en heb vraagie aan xboxnerds

wat vinden jullie eigenlijk van socom ????
    oke je kunt niet met zn alle doorelkaar heen lullen zoals bij xbox

maar het is wel het meest online gespeelde spel opconsoles ter wereld (face that shit )

duz wat vinden jullie???? (nieusgierige socomer:p)

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoi,

Graag normaal Nederland vanaf nu. Bij voorbaat dank. Verplaats deze draad, want dit is duidelijk geen xbox-game ---> overige

3. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    heb xpres hier gedaan omdat hier meeste xbox fanboys komen doel groep dattik probeer te bereiken :D
    dus khoopd at jehet begrijpt

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm .... wat is socom ...? Nog nooit van deze naam gehoord waar staat deze afkorting voor? Ik geloof dat het een soort Counter Strike is?

hmmm ik ben zelf geen fan van Tactical Shooters...

Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Socom is ook 1 van de enigste games die ten volle gebruik maakt van playstation online, met als gevolg dat veel mensen die een PS2 met online adapter hebben, ook dit spel kopen. En laat de PS2 nou net de meest verkochte console zijn... :p

Na jah ik heb socom persoonlijk nog niet gepeeld, maar ik heb er heel wat van gezien maar mij lijkt het helemaal niks. Maar ja dat is dus een mening... (voordat we gaan flamen :))

6. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    lollies

ah je moet playstationers ook niet horen over xbox spellen en wat ze op beta forum posten is oook niet aante horen :D(eigenlijk wel leuk :D)O-)

7. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    socom lijkt me zo'n game waar er 13 van in een dozijn gaan. AI stelt niet veel voor, graphics kunnen beter enz. (mening voordat ik geflame krijg)

en waar bazeer je dit op??

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb socom wel gespeel maar als ik het dan moet gaan vergelijken met game sdie ik tot me beschikking heb op xboxlive. Games als counter-strike RTCW Unreal en rainbowsix dan vind ik er echt geen bal aan het soort van thirt first person staat mij niet zo aan. Ook zit de game vol met gitches. Net dat dit bij xbox spellen niet het geval is maar bij ons kunnen ze gepatched worden. Verder over de kwaltiteit ben ik het mee eens wat de gasten van de PU er overschrijven. En al die socom fanboys zullen zich er maar bij neer moeten leggen dat de game het gewoon nog niet is. Misschien veranderd dit met socom 2 maar voor lopig laat ik deze game lekker links liggen en stof happen net als de rest van de playstation spullen in mijn huis.

9. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    oke hier is iedereen eht over eens
    AI ZUIGT ZWAAR
    brand ff mn bek aan mn pita broodje hoor
    single player is geen hol aan maar das bij zoveel spelen ook xbox spele
    graphics zijn matig maar ik speel voor gameplay niet voor mn ogen denk dat velen met mij eens zijn

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Re: lollies

Hm kwestie van smaak denk ik..
    Ik vind over het algemeen dat geflame en af kraken wederzijds van consoles en games nogal zielig.
    Op alle consoles zijn AAA spellen te vinden.

Anyway betreft Socom.
    Eerlijk gezegd nooit zelf gespeeld. Paar keer er wat over gelezen en ook wel eens een demo gezien.
    Gameplay lijkt mij aardig. Ik denk alleen wel dat Sony er goed aan had gedaan om hun online gebeuren iets meer te laten lijken op live.. Dus met headset ondersteuning en het ook in eigen beheer houden.

11. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    maar toch, als je kijkt naar het aanbod op dit moment aan ps2 online games steekt socom er toch met kop en schouders boven uit

12. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    dit soort post zoek ik juist :D

13. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0

glitches zijn wel mee te leven ze socom 2 wordt update baar dus das wel betr(ik heb spel al een tydje liggen dus weetut al :D)
    nou vergis je niet in THUG(tony hawk underground)
    MOh online zuigt
    destruction derby hoe durven ze dat uit te geven
    meeste games zuigen gewoon zwaar ssx3 is ook (Y)

wattik wel leuk vind is xbox live over meerdere spellen gaat
    wat is eigenlijk meest gespeelde xbox spel ?

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo er is ook maar 1 andere shooter voor de ps2 en dat is mohrs. En dat is nou op alle consoles een kut spel. Heel simpel ik kraak socom niet af maar naar mijn iedee is het spel niet af en mis wat kwa spanning ik vind het level desing niet supper. En het is vrij magertjes. En in de zin van gameplay het is altijd leuk om tegen andere te spelen. En wat ik nu ga zeggen doet pijn in mijn mond want rainbowsix vind ik persoonlijk online geen leuke game maar is echt wel beter als socom en gelukkig kunnen de jongens op de ps2 ook straks lekker rainbowsix spelen. En nog maals ik ben niet een thirtperson shooter zoals in socom nu kun je wel schakelen maar dat is niet mijn ding. En onze socom fan wil feedback bijdeze.

De meest gespeelde games op live zijn denk ik op het moment

Project gotham 2
    Rainbowsix
    Counter-Strike (is een oude pc game maar kwa gameplay beter als socom)

15. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    kmoet zeggen 3th person was wel een beetje een angst jah maar het is geene probleem als je ff speelt tis wel lagge level disighn vinnik better als counterstrike(van pc alleeen gespeelt)
    counterstrike vinnik meerendeel alleen gangenstelsels
    oke dr is een zonnteje boven getekent en als goed is is xbox tog een geupdate port
    rainbow six daar zit ik zekker op te w8ten
    en vergeet ghost recon : blablabla (ben naam vergeten)
    dr is nog een shooter fire warrior en tribes
    2 zuig spellen

16. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0

oke zo kijk ik er tegen

Project gotham 2: wordt verslagen door gt4 (heb beta en die roelt al de kk :D)
    Rainbowsix : tis gewoon uniek spel zal zichzelf ownen op ps2
    Counter-Strike : idem uniek spel maar tog vinnut nix (sorry hoor geef mij dan maar scoom 2 :D)

17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel een leuke ps2 online titel vind is hardware arena. En als je het over countersrike hebt heb je het niet vaak gespeeld er zijn maps met gangetjes maar heel heel veel met open vlaktes. En als je gaat kijken kwa game play op de pc spelen het dagelijk zeker nog zon 100.000 mensen op de xbox als ik kijk naar de week stats zon beetje 70.000 dus denk dat dat ook wel goed zit. Ghost recon vind ik een anderverhaal. Dat is niet mijn ding ga in de bosjes liggen anders ben je dood. Thirt person is kut omdat je daar heel veel autoaim hebt om dat het mikken in thitperson nog veel moeilijker is als in first dus krijg je hulpmiddelen en datvind ik niet dat is ook zo jammer van unreal alleen maar instand gib met aa on dat zuigt. maar goed. Ik ben en blijf nog steeds van mening dat socom niet zo goed is als dat jij hem beoordeelt.

18. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk heel simpel je baseerd je antwoord op je eigensmaak ik vind gt4 minder van wege het straf systeem wat er inzit als je tegen een ander aan botst. maar dat heeft kwa niet met gamplay te maken de online gameplay van pgr2 is supper en hoe de statistieken werken kan niet beter. Maar heb jij wel de games gespeeld op de xbox waar je net een oordeel over geeft ik heb alle nextgen consoles. En speel veel games. Maar om het nou over verslaan hebben wat een onzin het gaat er om wie er met iets veel fun kan hebben en dat kan zijn de een met gt4 de ander met pgr 2. Het is allemaal zo dit is beter nee onzin ieder spel heeft wel wat wat de een aan spreekt en de andere niet maar als je gewoon eerlijk ben moet je toegeven dat gt4 grafisch niet kan tippen aan pgr2 game play daar moet je een spel op afrekenen maar het oog wil ook wat waarom ander hebben we dan deze consoles gekocht en het niet gehouden bij de ps1. het is gewoon allemaal een kwestie van smaak

19. DCS_okkies666

Leuk Bevonden:
    0
    lol een schiedammer
    benk ook drom

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb Socom gespeeld online. Ik heb zelf geen PS2, maar vriend van mij wel. Vergeleken met de Xbox zuigen de graphics zwaar, maar opzich is dat logisch.
    De lvels vind ik veel te klein, maar misschien komt dat ook wel omdat ik zelf PC multiplayer gewend ben. Verder houd ik gewoon niet zo van tactical Shooters online.
    De online versie van de Xbox is gewoon beter uitgewerkt dan wat de mensen hebben op de PS2.
    Maar het is allemaal een kwestie van smaak.

Deel Deze Pagina