Even het volgende laten weten: Op maandag 19/1 bestel ik iets bij psxshop.nl en betaal daarvoor vooruit via een Europese overschrijving. Een half uur nadien besef ik dat ik mij vergist heb en iets anders, duurder nog wel, nodig heb. Ik stuur onmiddellijk een e-mail met de vraag om mijn bestelling te wijzigen en mij te laten weten of het volstaat dat ik het verschil bijstort op hun rekening. Welnu, noch op deze mail noch op drie andere plus een faxbericht heb ik tot vandaag een antwoord ontvangen. Wat ik ondertussen wel ontvangen heb is het item dat ik verkeerdelijk besteld heb en nog een reclameboodschap van hen. Een dergelijke manier van handelen verdient, imho, gekend te zijn bij het grote publiek. Groeten aan iedereen
Sjonge jonge, is jouw fout. Er is vast iets misgegaan bij hun, hoef je ze niet gelijk zwart voor te maken...
stuur hetgeen wat je verkeerd hebt besteld maar toch hebt gekregen terug+vraag geld terug. Bestel daarna wat je wel wou hebben. Maar had je dit zelf niet kunnen bedenken? :{
Je hebt zelf een fout gemaakt door het verkeerde bestellen van een product. Dit is geen reden om op dit forum een nieuw topic aan te maken om dat bedrijf zwart te maken. Grote onzin dus en daarom gooi ik hier een heel groot slot op.