PSX-Shop NL sucks!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ptem1408, 2 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ptem1408

Ptem1408 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even het volgende laten weten:

Op maandag 19/1 bestel ik iets bij psxshop.nl en betaal daarvoor vooruit via een Europese overschrijving. Een half uur nadien besef ik dat ik mij vergist heb en iets anders, duurder nog wel, nodig heb. Ik stuur onmiddellijk een e-mail met de vraag om mijn bestelling te wijzigen en mij te laten weten of het volstaat dat ik het verschil bijstort op hun rekening. Welnu, noch op deze mail noch op drie andere plus een faxbericht heb ik tot vandaag een antwoord ontvangen. Wat ik ondertussen wel ontvangen heb is het item dat ik verkeerdelijk besteld heb en nog een reclameboodschap van hen.
    Een dergelijke manier van handelen verdient, imho, gekend te zijn bij het grote publiek.

Groeten aan iedereen

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Baleh voor jou, maar moet je hier nu een nieuwe thread voor openen?

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sjonge jonge, is jouw fout. Er is vast iets misgegaan bij hun, hoef je ze niet gelijk zwart voor te maken...

4. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    stuur hetgeen wat je verkeerd hebt besteld maar toch hebt gekregen terug+vraag geld terug. Bestel daarna wat je wel wou hebben. Maar had je dit zelf niet kunnen bedenken? :{

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt zelf een fout gemaakt door het verkeerde bestellen van een product. Dit is geen reden om op dit forum een nieuw topic aan te maken om dat bedrijf zwart te maken. Grote onzin dus en daarom gooi ik hier een heel groot slot op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina