is het mogelijk om mn Xbox hier op aan te sluiten? De kabels van het geluid (rood en wit van de scartkabel) kan ik gewoon aansluiten en werkt ook gewoon als ik de xbox aan zet maar de gele kabel (voor de video) past er niet in. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de Xbox er toch op werkt?
s-video kabel kopen bij de dixons ofzo deze heeft s-video aansluiting: Xbox Digital AV cable set, Bij Dixons
Ik had de eerste week toen ik een xbox had ook een oude tv en na een week was die aan stront, toen nog een oude tv geprobeert en die was na 2 weken aan stront.... Kortom die dingen kunnen het niet aan om video games er op te spelen denk ik.
Is dat niet de Philips X2000 tv uit 1803? Zoja, dan kun je er misschien d.m.v een Scart av kabel op gamen!
Zit toch een scart aansluiting op? Of is dat iets anders? Voor iedere tv zijn kabels op de markt dus moet lukken.
Wat jij nodig hebt is dit: http://www.meroncourt.com/HMTL/Products/speedlink_Universal_RFU_Adapter_SL4022.htm Een RF Adapter, dan kan je via de antenne xbox-en. Ik had deze eerst ook nodig, maar heb later een nieuwe tv gekocht. Als je er belangstelling bij hebt dan kan je de mijne wel kopen (1 ½ maand gebruikt, is universeel, dus je kunt er ook een gamecube en een Playstation op aansluiten. PM me maar als je hem wilt, dan verzinnen we wel een leuk prijsje Grtz Blokkie
Ik krijg morgen een of ander plugje zodat ik heb gele draadje van de scartkabel in 'video 1'kan stoppen. De TV is ook erg groot (heel groot ) dus waarschijnlijk zou een RGB kabel wel van pas komen. Is dit mogelijk?
weet iemand dit? De buurman weet namelijk niet zeker of de Xbox dat goed ondersteund. Hij zei dat hij er wel een kon maken maar dan moest ie wel weten hoe zo'n ding voor de xbox in elkaar zit.
Die RGB kabel is er volgens mij alleen met een scart stekker hoor. En de xbox ondersteunt het wel, het is vooral de vraag of je oer tv het ondersteunt! En ik denk dat je alleen profijt heb van RGB als je ook echt een scart aansluiting gebruikt, weinig kans dat je iets kunt verbeteren via je RF of antenne aansluiting ofzo...
de TV ondersteund RGB (zie plaatje) De xbox doet het nu gewoon op de TV want voor het gele kabeltje (voor de video) heb ik een plugje gekocht zodat ik die in video 1 (zie plaatje) kon stoppen. Het witte en rode draadje voor het geluid kon ik er wel gewoon rechtstreeks instoppen. Nou zoek ik dus alleen nog een RGB kabel die ook uit 3 van die kabeltjes bestaat (zoals de standaardkabel dus) en dus niet alleen een vaste scart aansluiting heeft.