MSN probleempjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 2 feb 2004.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi, ik heb wat probleempjes met MSN.

Probleem 1...

Als ik een bestand wil versturen of ontvangen gaat de overdracht eerst snel en na 10 seconde gaat ie ineens heel traag en staat er: als u een trage verbinding heeft klik dan hier, zoiets verschijnt er dan boven in het msn gesprek...

Probleem 2...

Ik kan niet altijd audio gesprekken voeren, de ene keer lukt het wel en de andere keer connect hij niet...

Het ligt denk aan mijn router, de firewall staat uit en alle internet beveiligingen heb ik eraf gehaald... maar de problemen blijven bestaan...

Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Als je in een netwerk zit geeft het problemen dat hij je "buiten" ip adres dus deelt met andere computers in het netwerk.
    File transfers, webcam en audio gedoe, doet bij mij ook altijd moeilijk.

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

Ik denk dat je moet port forwarden op je router. Je router houd standaard zowat elke poort tegen om naar jou computer te komen maar msn heeft een paar poorten nodig om de dingen te doen die jij wilt.

Je moet dus in je router gaan (meestal doe je dit door naar http://192.168.0.1 te gaan). Daar zoeken voor de optie portforwarden en dan moet je deze poorten forwarden:

6891 t/m 6901
    &
    1863

naar jou ip adres in het netwerk (b.v. 192.168.0.2)

Voor meer informatie (vooral handig als je Netgear router heb):
    http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n100495.asp

en vergeet niet je router software (aka Firmware) te updaten als er nieuwe software beschikbaar is!

Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  4. Heeej gasten

Ik krijg steeds een ouwe versie van MSN (de eerste ofzow). Ik moet telkens weigeren om hem te installeren en na een aantal keren staat ie er gewoon op en meld ie gelijk aan terwijl ik helemaal geen icoontje zie. Verwijderen lukt niet.

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik helaas ook. iedere keer als ik pc opstart en outlook dan start ie ook de oude versie, gelukkig heb ik op de oude versie nog nooit ingelogd dus gaat ie niet automatisch inloggen.

Ik heb gezocht in het register maar kon niks vinden dat er staat dat ie de oude msn moet opstarten. Het is allemaal maar vaag.

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nooit problemen met msn.....

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ga naar Start --> uitvoeren en copy/paste daar deze opdracht:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove

Je oude MSN wordt volledig verwijderd en je kunt MSN 6.1 zonder problemen installeren.

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt het aan MSN 6.1, omdat redelijk veel mensen problemen hebben met MSN 6.1. Ik weet het ook niet zeker, ik denk het maar...

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Spreek jij computers of wist je dat toevallig?

10. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

oude msn? tis gewoon windows messenger... Verder nix met msn messenger te maken. Je kan hem ook gewoon uitzetten bij msconfig(uitvoeren) maar als je hem er af wilt moet je die code van mike ff invoeren... sluit windowsmessenger wel ff in taakbeheer voordat je die code runt...

msmg.exe ofzo heet die bij taakbeheer

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik spreek computers. :+ Nee hoor, dat wist ik inderdaad toevallig, en niet uit m'n hoofd hoor. :)

12. Het is niet gelukt met dat truukje om MSN1 weg te halen. Hij geeft een foutmelding met:

FOUT: Kan het INF- bestand C:\WINDOWSINFmsmsgs.inf niet vinden.

Wat kan ik doen?

13. Bij mij komt er telkens een bericht: Wil je MSN 1.0 installeren? Druk ja of nee.

Zeer irritant! Hoe moet ik dit verwijderen zodat het niet meer komt?

Deel Deze Pagina