[mm3]blitz race

Discussie in 'Algemeen' gestart door robintje, 1 feb 2004.

1. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje met mm3:
    hoe moet ik de laatste blitzrace in parijs uithalen,wat is de beste auto voor deze race??

ps:andere tips zijn ook welkom

Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    De Lotus Esprit is overal wel het beste voor, omdat ie wendbaar en snel is. Dus dan zou ik die maar nemen.

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    de mini is ook goed (of was dat bij checkpoint race?)

4. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    om de lotus te halen moet je deze race halen,dus ik kan nog niet met de lotus rijden

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, uhm dan zou ik ook de mini nemen, rijdt heel lekker. Heb je live? Anders kan je gewoon de champione nemen.

Edit: |:- Ik zie al dat je geen Live Gamertag hebt.

Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol Ik vond het een veel te makkelijk spel. Maar je moet zelf kijken met welke auto je het beste vind rijden. met die auto moet je die races gaan halen.

7. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mini nemen,

het spel past zich automatisch aan aan wat auto jij pakt, en heeft dus verschillende klasses,

het best kan je dan de beste van een bepaalde klasse nemen, en de mini blinkt echt wel uit...

8. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk maakt het niet uit welke auto je neemt, ik rijd met elke auto ze er allemaal eruit op "the big one" met 30 seconde verschil. Dus gewoon veel oefenen, dan lukt het vanzelf.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had daar de Audi S4 gebruikt :)

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de Taxi uit Paris erg goed rijden. Vooral bij Blitz met die taxi heb ik ze bijna allemaal uitgespeeld. Met Checkpoint is hij ook best goed want dan nemen die andere altijd die andere taxi.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ja, die audi heb ik voor veel races gebruikt in de single player, stuurt lekker de bochten door :9
    Zelf moet je de auto pakken die je het fijnst vindt rijden, het maakt niet uit of je een langzame of snelle auto pakt, de tijden waarin je het parcour moet halen worden toch aangepast aan de auto die je kiest. Kies je dat kleine autootje (Smart model-achtig) dan heb je veel meer tijd als dat je een snelle auto pakt.

12. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een site waar op staat waar alle paintjobs staan?er stond er een in een ander topic maar de lnk doet het niet

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is er eentje.

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is eigenlijk een paintjob? en wat is het nut van zon ding, soms rijd ik er tegen aan maar dan zegt ie dat het voor een andere auto is...

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Paintjobs geven je auto een ander uiterlijk, geen andere kleur maar een nieuw design met b.v. wat tekst of strepen over de auto.

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En wil je die design halen dan moet je met de goede auto door de paintjob heenrijden. Het is best leuk om ze te halen, vaak moet je over een jump ofzo. Het is ook leuk om een nieuwe paintjob te hebben. Bijvoorbeeld bij de Koenisegg CC heb je er 1 waar er Xbox op je car staat.

17. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    doet het niet:Referrer Link Error

On every single HTML page of GameFAQs is the following request:
    Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..
    You're seeing this error message because it appears that you're linking from an external site directly to one of the text files stored at GameFAQs. GameFAQs is not a free public file server. Bandwidth costs money, and when sites link directly to files stored on the site, it becomes both a financial and resource drain. We've tried asking, but some sites simply don't care, so now we've implemented a technical solution.

Your browser is reporting that you linked to a GameFAQs-hosted FAQ from http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=45006&perpage=15&pagenumber=1.

There are four possible reasons you are seeing this message:

You came from a direct link to a FAQ on GameFAQs from another site, and your link was properly blocked. See the paragraph above for why.
    Your web browser is passing improper URL data in the Referrer header. Your web browser may be over-compensating for a mistake you made in the address bar, and passing this information unintentionally. To fix this, just click the "Home" link on the left and surf normally.
    Your web browser is passing forged URL data in the Referrer header. Some browsers can be configured to hide referrer information, but instead of passing a blank header, it passes a forged one. To fix this, change your browser's security settings. If you are using Opera and having problems, try viewing this page for some pointers.
    You are behind a firewall or proxy server, and it is passing forged URL data in the Referrer header. If you are using one of these services, you or your network administrator may need to change the configuration

Deel Deze Pagina