Xbox wordt cooler, jullie ook al gemerkt?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 25 jan 2004.

  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    , owh
    ja idd! ik heb al 1 van mn vriend overtuigd een xbox te halen (hij heeft m inmiddels) en 1 probeerde ik nog.. die heeft een ps2 gehaald... en volhouden maar dat de ps2 veel beter is :eek:

    kom ik met een klein voorbeeld:
    Ps2 heeft memory card nodig, in de xbox zit gewoon een HD...

    komt hij met zo een face:

    :eek::'-( , "ow, dat wist ik niet...
    maar toch ... bla bla bla bla... "

    _O_
     
  2. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja zo lullen heel veel mensen en als mensen zeggen dat PS2 beter is moeten ze oprotten want ps2 oude troep ondertussen

    so what ze hebben meer games maar je ziet steeds meer exclusieve shit uitkomen voor de xbox leuk kwijl voorbeeld is dan ook Ninja Gaiden
     
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar voorbeelden die ik dan meestal aanhaal zijn dan weer de grafische verschillen tussen dezelfde games op de verschillende systemen (voor de GFX junkies), het betere geluid (voor de mensen met een home cinema set), de zeer goede aankomende line-up met killer titels... Ach hell, ik vertel meestal een combinatie van dit alles :p

    Ontopic:
    Wat mij ook opvalt is dat de laatste tijd vooral in rap/hip-hop nummers vaker voorkomt dat ze stoer zitten te kleppen en dat het woord Xbox dan wel valt... Jaartje geleden zaten die gasten alleen nog maar reclame te maken voor de PS2 :)

    Check het nummer: 'Ludacris ft R kelly (etc... :)) - Pick up the phone' voor een goed voorbeeld
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    mmmm, als er nu nog ff een xbox reclame tijdens de Super Bowl op 1feb kwam :p
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  5. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    jah ik ook hoor... alleen hij kon dus nix opslaan en toen kon ik mijn mond niet houden :D:cool:
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha ja Xbox is gewoon goed bezig, als ze het maar volhouden met die reclame... en natuurlijk de meesterlijke spellen! Trouwens, het Xbox-logo is een beetje moeilijk op een Europees shirt, zie jij het al voor je: Manchester Utd rood met groen Xbox logo?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het logo eigenlijk een beetje lelijk.. :'-(
    Op sommige sites zie je wel eens dat het zwart eromheen vervangen in door wit. Dit staat gewoon veel mooier, veel schoner ofzo :p
    Het ziet er gewoon cooler uit, punt. :cool:
     
  8. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het logo wel fraai, het is wel bijzonder en uniek (wat de Xbox natuurlijk ook is) maar het past gewoon nergens bij! Alleen het logo opzich kan prima, maar als je het bij andere kleuren gaat voegen (Ajax-rood, NAC-geel, Heerenveen-blauw/wit) staat het gewoon niet, als Xbox toch beslist een groot Europees team te sponsoren dan moeten ze een team kiezen met een zwart shirt, misschien Real Madrid (uitshirt is zwart, het witte thuisshirt staat ook wel bij Xbox logo).
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan! Dat zou zeer zeker wel een goed idee zijn. Beide kleuren staan zeer goed bij het logo (wat ik zeer mooi vind, en persoonlijk iets beter vind staan bij wit dan bij zwart).

    En aangezien het team zelf niet al te misselijk is, kan dit de Xbox zeker wel nog wat meer in het daglicht zetten...
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    FC Groningen heeft ook een groen shirt...
    Maar of dat de Xbox nou echt helpt? :+
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, misschien helpt dat wel in Groningen? Maar daarbuiten... Real Madrid zou een heel fraai team zijn om te sponsoren, maar dat zal niet snel gebeuren lijkt me, mits Ome Bill met een heel erg dik gevuld koffertje richting Madrid gaat, maar dan wel héél erg gevuld. Overigens lijkt me dat Siemens zijn positie niet zomaar weggeeft, maar ja je weet het nooit... ;)
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, anders zetten ze maar een keertje 2 sponsors op een shirt, dat past makkelijk... :+
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat nou als jij door Microsoft morgen aangenomen word, je een budget krijgt van laat ik zeggen 20 miljoen euro, je de opdracht krijgt de Xbox onder een breed publiek onder de aandacht te brengen, en de attitude van mensen die denken dat de Xbox een duf ding is geheel te veranderen? En waarom zou je nou net 'dat' doen?

    Maybe beetje domme vraag dit, maar ik probeer deze thread weer beetje nieuw leven in te blazen :)
     
  14. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zou niet 1 voetbalteam moeten sponsoren.. dan vervreemden ze alle fans van andere teams. Ze moeten gewoon de Champions League ofzo sponsoren, dan bereik je veel meer mensen.
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Of het WK/EK :cool: Maar in Amerika geven ze niets om voetbal dus ik denk dat dit er nooit van zal komen..
     
  16. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    HaHa lijkt me inderdaad een goed idee... Aangezien ps2 de champions league doet...
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen heeft hetnu over voetbal valt mij op... Maar wat nu als je mijn vraag ff bekijkt van een paar posts terug? Zie je ook eventeule mogelijkheden op andere gebieden die misschien niet zo voor de hand liggen maar wel uiterst veel succes zouden kunnen hebben?

    Kom op mensen, breng de echte marketeer in je naar boven! :)
    Ikzelf zal ook wel eens ff wat gaan bedenken...
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette kleding uitbrengen! (okay, okay, ik weet dat je op xbox.com kleding kunt bestellen). Het moet alleen toegankelijker en meer in toffe kleding winkels hangen. Op de game Expo zag ik zo'n dude van MS met een Xbox bomber jack. Zag er echt super wreed uit maar die verkopen ze juist weer niet|:- Echt balen.

    Op sommige muziekfestivals (afgelopen zomer in Duitsland) moeten ze staan me die grote Pick-up truck. Gewoon de mensen die daar komen ff laten gamen.

    Ik zag laatst op Eurosport dat ze ook het wereldkampioenschap snooker sponsoren.... What tha...! Wel leuk maar mijn inziens niet echt de coolste sport om te sponsoren...

    MTV Programma's. Music Awards (desnoods TMF:'-( )

    Meer reclame's op "gewone" zenders zoals RTL4, 5, Yorin enz... Meer prijsvragen op die zenders.

    Zo, mijn "marketingbijdragen"
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg Guerillamarketing bij het EK! Maar dan moet er wel een goed voetbalspel uitkomen, anders is het loos.
     
  20. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :) precies waar ik ook aan zat te denken _O_ ik heb dat snookeren ook even gekeken en toen moest ik wel even grinniken dat ze dat sponsoren :p Maar dat is idd ook niet echt de coolste sport om te sponsoren..

    En idd, TMF en MTV reclames en reclames op de commerciële zenders.
    Ik weet niet hoe het in de rest van Europa zit, en ook niet in de VS of Azië maar ik vind nog steeds dat 'xbox' te weinig in beeld komt.. :{ Hoewel ik wel langzaamaan het gevoel krijg dat het wat bekender wordt - waarom weet ik niet ;)
     

Deel Deze Pagina