Beste mensen, Ik heb de laatste tijd wel erg veel problemen met de computer, nu is het weer iets met het geluid Ik heb als ik muziek draai of aan het gamen ben ontzettend last van een echogeluid. Hierdoor gaat de kwaliteit van het geluid zwaar naar beneden want zo lijkt het net alsof ik in een tunnel geluid afspeel Ik kom er niet uit, heb al geprobeerd met de geluids instellingen te veranderen de microfoon er uit gehaald dat wil ook nog wel eens helpen maar nix helpt Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen Met vriendelijke groeten Sabzero
Als je XP hebt > ga naar configuratiescherm > en dan in de tabel links ( zie ook ) > andere opties van het configuratiescherm > en dan sound effect manager > die openen en dan enviroment op none zetten of op iets anders, ( volgens mij staat ie op bathroom i.p.v. in de tunnel )
Hij doet het weer hoor,.Dank ut Dromped, hij stond wel op non effects maar toen ik alles opnieuw aangeklikt had deed ie het weer joepie tx allot
Zit die optie soms alleen in XP, want bij zie ik alleen: zie ook: windows update help en ondersteuning