Kzou Frontline niet nemen, zoals ik dat in m´n vorige reply zei, is dat niet zo goed uit gewerkt, ik zou TimeSplitters nemen. Heb ik ook wel eens tegen een paar vrienden gespeeld, is ook heel erg lachen. En aangezien die voor de helft goedkoper is dan Halo, zou ik al gekozen hebben... TimeSplitters dus...
Aight, ik heb net Brute force en Halo besteld. Brute force voor 13 pond en Halo voor 32 pond... Morgen nog dead or alive 3 kopen en nog een classic. Wat is tegenwoordig de prijs van die classics? Tussen de 15 en 20 euro toch?
Ja, timesplitters is echt vet in multiplayer. De sfeer die er van af droop was echt relaxed! Maar halo is ongetwijfeld nog de beste multiplayer game dus ik zou eerst halo kopen.
De meeste xbox live spellen kan je ook voor solo Multipayer gerbuiken: Ik post hier ook even het lijstje van system link spellen ... Ik ben ook bezig met een single Multi Player List System Link Games Amped 2 Brute Force Corvette: Zero to Gone Counter-Strike Crimson Skies: High Road to Revenge Deathrow Halo Inside Pitch 2003 Links 2004 MechAssault Midnight Club 2 Midtown Madness 3 Moto GP Moto GP 2 MTX: Mototrax Not Nascar Heat 2002 NBA Inside Drive 2004 NFL Fever 2003 NFL Fever 2004 NHL 2K3 NHL Rivals 2004 Project Gotham Racing 2 Return to Castle Wolfenstein: Tides of War Serious Sam Soldier of Fortune II : Double Helix Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Star Wars: The Clone Wars TimeSplitters 2 Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder Tom Clancy's Rainbow Six 3 Tony Hawk Pro Skater 2x Tony Hawk Pro Skater 3 Tony Hawk Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground Top Spin Unreal Championship Whacked! XIII
Jammergenoeg is Tony Hawk's Pro Skater 2x alleen uitgekomen in de VS (voor zover ik weet), dus niet te bespelen op een Europese xbox Maar als iemand een adres heeft van waar deze wel te krijgen zijn...graag !!
Zoo, kheb vandaag PGR 2 gekocht en die is zwaaaar bruut! Echt een cool spel, Halo en Brute Force zijn onderweg, dus wat mis ik nog jongens?(aan schiet en race splitscreengames) Timesplitters 2 hè, waar is die een beetje goedkoop te krijgen?
fifa2004 staat er niet tussen, die kan met 4en zonder splitscreen, net als Haunter the Reckoning spellen. Midtownmadness 3 kan max. met twee spelers splitscreen.
Blijft dat allemaal nog een beetje overzichtelijk fifa2004 met 4 spelers? Lijkt mij dat je elkaar dan behoorlijk in de weg zit.
Fifa 200, ja dat is nog wel te doen ja! Ik zoek ook eingelijk zo'n soort Fifa 2004 spel, maar dan met Ijshockey of Basketball. Die je dus met 4 players tegelijk kan spelen, ik heb op play.com nog niks gevonden... Weet iemand er 1? Groeten!
Ik vind Pgr 2 & Halo enzo helemaal niet zo leuk over Multiplayer, veel te ontoegankelijk. Ik houd veel meer van spellen als Mario Kart als ik met meer mensen speel, veel van mn vrienden gamen dus kunnen ook niet goed overweg met veel spellen. XIII is trouwens wel erg vet in Multiplayer met iemand die et ook goed kan.
Ik ben nog bezig met het lijstje, het zijn er namelijk veel meer dan 10 .... maar deze ga ik waarschijnlijk elders posten in de vorm van een artikel op een andere xbox site
HALO is top multyplayer-actie, maar laatst heb ik ontdekt dat Fusion Frenzy na een paar biertjes en wat bitterballen ook heel lache kan zijn!